Nuoret äidit 18-25 vuotiaat
Millainen elämäntilanne teilä on? Missä asutte? omistus vai vuokra asunto? Miten työelämän laita? Montako lasta? Onko lapsen isä kuvioissa? Onko lainoja?
Kommentit (43)
Elämäntilanne hyvä, asutaan omistusasunossa. Mies kokopäivä työssä ja itse vielä hoitovapaalla. yksi lapsi, isä on kuvioissa. Asuntolainaa on nykyisestä asunnosta.
Millainen elämäntilanne teilä on? Parempi ei vois olla
Missä asutte? Miehen omistamalla maatilalla
Miten työelämän laita? Molemmilla vakitunen työ
Montako lasta? 1 ja toinen tulossa
Onko lapsen isä kuvioissa? On
Onko lainoja? Vähän. Saadaan makssuun ennen 30 ikävuotta.
Asutaan Hämeessä vuokra-asunnossa kaupungin keskustassa(kerrostalo kolmio). Minä juuri hain opiskelupaikkaa, mies vakituisessa työpaikassa.
Itse olen 22 ja mies 23, meillä 2 lasta (2v ja 1v)
Lainoja meillä ei ole, paitsi kesällä tulee autolaina.
Miksi kysyt? Kerro itsestäsi.
äiti lasten kanssa kotona, isä työtön, välillä pätkätöissä.
vuokra kolmiossa asumme, rivitalossa. 3 lasta. Lainoja ei ole :)
vuokra kolmiossa asumme, rivitalossa. 3 lasta. Lainoja ei ole :)
Ja vielä kuvailet tilannetta hyväksi?
Olen 24-vuotias. Lapsia on 2 ja olen lasten isän kanssa naimisissa. Asumme ok-talossa, lainaa on reilu 100 000 e. Minulla on ammattikoulututkinto ja opiskelen AMK:ssa. Ohessa teen alani töitä.
Olen 24-vuotias. Lapsia on 2 ja olen lasten isän kanssa naimisissa. Asumme ok-talossa, lainaa on reilu 100 000 e. Minulla on ammattikoulututkinto ja opiskelen AMK:ssa. Ohessa teen alani töitä.
ja miehellä on vakityö.
Mutta sain esikoisen 22-vuotiaana. Olin valmistunut ammattikoulusta parturi-kampaajaksi. Työpaikka oli. Asuttiin vuokralla helsingissä. Isä oli kuivoissa mukana ja autolainaa oli, ei muuta.
Nyt on lapsi kolme. Sama mies. Asutaan omakotitalossa vantaalla ja on siis talolainaa. Työksentelen nykyään mieheni yrityksessä.
Millainen elämäntilanne teilä on?
* Hyvä tilanne on :) viimeinkin.
Missä asutte?
*Kerrostalossa
omistus vai vuokra asunto?
*Vuokra
Miten työelämän laita?
*Töitä molemmilla.
Montako lasta?
*yksi
Onko lapsen isä kuvioissa?
*Totta kai :)
Onko lainoja?
*Noup.
Millainen elämäntilanne teilä on?
- tosi hyvä tilanne:) mies käy töissä ja minä olen vauvan kanssa kotona
Missä asutte?
- omakotitalossa
omistus vai vuokra asunto?
- omistus
Miten työelämän laita?
- molemmilla vakituiset työpaikat, itse en kyllä palaa omaan työhöni vaan etsin uuden kun sen aika tulee
Montako lasta?
- yksi
Onko lapsen isä kuvioissa?
- kyllä on
olen siis 20v, täytän kyllä tänä vuonna 21:D
t. 12
niin ja siis on asuntolaina! T.12 ja 13
Asumme omakotitalossa, maatilalla, 3 lasta, mies töissä, minä vielä äitiyslomalla.
Ja olemme naimisissa.
Asumme omakotitalossa, maatilalla, 3 lasta, mies töissä, minä vielä äitiyslomalla.
Ja olemme naimisissa.
Lainaa on, vaikka kyllä kaikki aika varmasti sen arvasikin :)
olin 18 kun esikoiseni syntyi, ja 23- vuotiaana olin kolmen lapsen äiti (nyt olen 37 ja lapsia viisi).
Ostin ensimmäisen omistusasuntoni 18-vuotiaana, yhdessä mieheni kanssa. Menimme naimisiin muutaman kuukauden ennen esikoisen syntymää, mies on minua 4v vanhempi. Jäin lukion jälkeen viettämään välivuotta lapsen kanssa, hänen ollessaan 1v aloitin opiskelut amk:ssa. toinen suntyi kesken opintojen, ja odotin kolmatta kun valmistuin sh:ksi. Koko tämän ajan mies oli kausittain töissä ja työttömänä, jossain vaiheessa hän lähti opiskelemaan oppisopimuksella autopuolelle.
Kolmannen äitiyslomani jälkeen olin 2v työttömänä/ pätkäyöissä.. muutimme omakotitaloon jossain vaiheessa.
Tällä hetkellä minulla on vakituinen työpaikka, miehellä ei edelleenkään. Sama mies on edelleen kuvioissa :) Lainoja on sopivasti, opintolainat on maksettu aikoja sitten.
18-vuotiaana sain esikoisen, toisen 20-vuotiaana, kolmannen 26-vuotiaana. Ja elämäntilanne on nyt se, että olen 34-vuotiaana äitiyslomalla vakityöstä, neljäs lapsi siis muutaman kuukauden ikäinen.
Asun n. 15 min matkan päässä erään suuren kaupungin keskustasta (ei pk-seutu), omakotitalossa asumme ja mies on sama ollut jo kohta 20 vuotta.
Lainaa on niin p*rkeleesti ; )
vuokra kolmiossa asumme, rivitalossa. 3 lasta. Lainoja ei ole :)Ja vielä kuvailet tilannetta hyväksi?
T: 34-vuotias 4:n lapsen ex-teiniäiti
Hyvä elämäntilanne
Vuokra kolmiossa hyvällä paikalla
Mies vakitöissä
kaksi lasta taapero ja vastasyntynyt
isä on kuvioissa, olemme naimisissa
minulla on opintolainaa muuta lainaa ei ole ja rahaa on säästössäkin
oma asunto, vakituinen työ molemmilla, kohta 2 lasta, naimisissa lasten isän kanssa, valmistun insinööriksi kuukauden päästä, asuntolainaa muutama kymppitonni
Millainen elämäntilanne teilä on? Hyvä
Missä asutte? omistus vai vuokra asunto? Vuokralla, muutettiin isompaan raskausaikana
Miten työelämän laita? Olin osa-aikatöissä, nyt äitiyslomalla, mies osa-aikaisessa
Montako lasta? 1
Onko lapsen isä kuvioissa? On
Onko lainoja? Ei