Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ MARRASMAMMAT perjantaihin!! +++

18.11.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi pieni poika tiistaina klo 23:56

Paino 3265kg

pituus tasan 50cm

Tasan viikon meni yli mutta kyllä odotus palkittiin, vauva on IHANA!!!!!

Eilen päästiin jo kotiin ja isoveikka on innoissaan vauvasta.

Kertomusta sitten synnytyksestä myöhemmin.

pökkelö69 ja iki ihana pikku poika:-)

Vierailija
22/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis huomenta päivää täältäkin. Eilen oli se ylimääräinen neuvola raskausmyrkytys epäilyn takia, mutta kaikki oli onneksi hyvin ja paineet sun muut oli laskusuunnassa. Tähän asti vaavin syke on ollu tasaisesti 150-160, mutta eilen oli 138-143. Kai se sit on normaalia..

Mulla ei edelleenkään oo tietoa mitä ne supistukset oikein on ku ei tunnu mitään ja limatulpastakaan ei oo mitään tietoa. Tosin jos äitiini ja siskoihini yhtään tuun niin ekat supistukset tulee vasta kun synnytys todellakin käynnistyy. Vauva potkia jolkuttelee ja aikas kovaakin. Ja hikkakin vaivaa monta kertaa päivässä.

Mutta mulla ja miehellä alkoi kilpajuoksu vauvan kanssa.. kumpi kerkee ensin. Me naimisiin vai syntyykö vauva ennen naimisiinmenoa..

Ku tää naimisiinmeno jäi todellakin meillä aivan viimetinkaan, mutta keritään me tietty vauvan syntymän jälkeenkin mennä. Koska aina ollaan ajateltu mennä maistraatissa naimisiin. Ku mun suku jättisuuri ja miehellä vain todella pieni suku.

Mut eipä tässä muuta, tsemppiä kaikille jotka pääsemässä tosihommiin ja tsuppareita niille jotka niitä kaipaavat :)

t.Nia ja toukka 39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just neuvolasta ja tämmösiä oli kuulumiset.

Paineet oli ok

paino ok +400g

mutta sf 38cm

siis se oli viime viikosta noussu 3 cm!! Eipä ihme että närästää.

Poju tuntuu olevan raivotarjonnassa mutta jotenkin kiemulla. toivottavasti syntyy kuitenkin ok. Th soitti sitten polille ja kysy että mitä tehdään tuon sf mitan kanssa? mutta kun mulla on maanantaina aika siellä niin eipä siinä kuin vaan ootellaan. Tänään mies lähtee miu kaa PITKÄLLE LENKILLE ja eilen yritettiin sitä yhtäkin S:ssää mut ei paljon vaikuttanu.

Makarissa on vaaville peti ja kassit on pakattu. Vaipat on pestynä ja tosin esikolla käytössä kokoajan. Kämppä on ku myrskyn jäljiltä mut närästys estää kyl siivoilun.

Tänään olis viel muskarikin. jaksaakohan sitä mennä?

Mitähän se korkee SF mitta sit voi pitää sisällään? Tää on nyt 2cm korkeempiku esikoista oottaessa.Jaluulis et loppua kohdenhan sen piti laskea?

Toivottavasti ei tarvia maanataina jäädä osastolle makaamaan. tai käynnistykseen. Ei oikeen tuntus kivalle kun menettää heti tilanteen hallinnan kun käynnistellään. Tai ainakin viimeks tuntu siltä. Mut tietty jos on joku hätä vaavilla tai istukassa jotain yms. niin sitten.

on vaan joteniin murheellinen olo.

Joo mutta jätetään palstatilaa muillekin.

Pilponaatti 39+3

Vierailija
24/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut näin aluksi Pökkelölle pikku nyytistä, viikko yliaikaa. No niin on täälläkin mutta vaavia ei vai näy =)

Toivoisin todellakin, että vaavi syntyis ihan luonnostaan ettei tarttis käynnistellä. Pitääköhän tuo ottaa oikein kunnon puhutteluun ja lopettaa suklaan syöminen. Musta tuntuu, että se ei nyt ymmärrä, että se suklaa maistuu paljon paremmalta täällä ulkonapäin kuin tuolla masun sisässä =) Joskus tuntuu, että vaavi tulee yläkautta ulos eikä alakautta.

Jorvissa sanottiin, että tervetuloa maanantaina, jos et ole jo synnyttänyt silloin, meinasin sanoa, että joopa joo maanantaina nähdään vaan kuule.

Eikö todellakaan ole mitään tehokeinoja? Tilasin muuten semmosen pyörillä toimivan vaavisängyn. Vauva-lehdessä oli mainos siitä. Olen kuullut kehuttavan sitä ja ajattelin, että se on todella händy päiväunille, kun on kaks kerroksinen talo, ei tartte ravata noita portaita ylös ja alas. Hintakaan ei ollut kuin vaivaiset 65 Euroa/4 kk.

Terkkuja kaikille.

Le Cheile + Babóg 41 tasan

Vierailija
25/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin näytille..sain vihdoin terkan kiinni ja oli sitä mieltä et parempi mennä käymään synnärillä. tartten lähetteen ja hän kirjottaa sen, puolelt pitäs käydä neuvolasta se hakemassa..hieman pisti jännittämään et mitä siel tuumataan..tosin mun tuuril toteavat et harhaluuloja vaan ja kotiin siittä ootteleen. mut pitäkää peukkuja :)

Vierailija
26/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ois sitte tasan viikko laskettuun aikaan. esikoinen tuli maailmaan 39+4,toivottavasti kuopus ottaa isosiskosta mallia!alkaa olla melko tukalat oltavat.selkää on alkanu juilimaan ilkeesti.esikoinen ei antanut mitään merkkejä tulostaan ennen kuin illalla meni lapsivedet ja yöllä alkoi sitte supparit.joku kyseli mistä sen lapsiveden tunnistaa.mulla sitä hulvahti ainakin litra ku nousin sohvalta ylös ja sen jälkeenkin vielä lorahteli pikkuhiljaa.se oli kyl aika kirkasta,välillä vähän verensekaista ja sit siinä oli seassa semmosta valkoista " hiutaletta" .

mitenkähän tässä vielä jaksais sinnitellä? maanataina ois muskari (ukko ei ole innokas menemään,niin itse täytyy vielä raahautua..) ja tiistaina kauan odotettu TI-TI NALLE konsertti.meidän tyttö on aivan heikkona titi nalleen.onneksi mun äiti lupas mennä konserttiin jos en ite jaksa tai jos vaikka oisin jo synnärillä!

no tsemppiä kaikille loppuodotukseen.

Vierailija
27/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökkelö69:lle paljon onnea vauvan johdosta! Ihanaa, että sait oman nyytin turvallisesti syliisi.

Woe woe, ei synny vauva ei ;) Koti kuurattu lattiasta kattoon " hammasharjalla" ja palkinnoksi sain selkäni jumiin, that`s all. Mieskin jo tuossa sanoi, että ei se meidän vauva taida syntyä ollenkaan. Tulppakin irtosi kerralla ja rytinällä jo keskiviikkona..

Ei auta marinat. Onneksi maanantaina on kättärillä se kontrolli. Viikot silloin 41+1. Aion kyllä sanoa siellä, mikäli vauva on maanantaina edelleen mahassa, että nyt otetaan suunnitelma b käyttöön. Kyseessä on kuitenkin esikoiseni ja hän on tulossa maailmaan pylly edellä. Mielestäni olen jo tarpeeksi rohkea, että olen edes lähtenyt avoimin mielin mukaan tähän alatiesynnytykseen, enkä heti vaatinut sektiota perätilan vuoksi. Rajansa kaikella, ei kai ne voi laittaa ensisynnyttäjää synnyttämään nelikiloista perätilassa??!!!

No, perjantait kaikille!

Noema ja Onni 40+5

Vierailija
28/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin vihdoin netti kotiin, ennen sillä ei ollut niin väliä kun pääsin joka päivä töissä koneelle. Mutta nyt tuntui päivät yli pitkiltä ilman mitään viihdykkeitä=) Pääsen sitten loppu ajaksi kirjoittelemaan myös tänne..Vaikka olen koko raskauden ajan lukenut pinoa, harvoin on ollut aikaa kirjoitella kuulumisia.

Esikoista ootellaan ja kovin mietityttää, että mistä sitten tietää että lähtö on lähellä? Kun ei mitään suppareita yms. ole ilmaantunut. Neuvolassa eilen kun kerroin menkkamaisista kivuista täti sanoi että voipi olla synnytyksen ennakointia, mut itse oon lähinnä valmistautunut et mennään pitkälle joulukuuhun, kun tuo LA:kin on vast 26.11.

Nyt pitäisi aloittaa perjantai siivous, ajattelin viedä sänkyvaatteet pihalle, kun on kunnolla pakkasta..Mutta taitaa tää netti viedä voiton=)

Appelsiinie ja masu 38+6

Vierailija
29/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla on nyt viikkoja 39+3 ja esikoinen synty 40+1 aamuvarhaisella...

aika tukalat oltavat,vihloo sieltä ja juimii täältä,ei esikosta ollu mitään tällasta!

se limatulppa lähti sillon 3viikkoo sitten että vesiä odotellaan yhä...luulin kyllä sillon et kohta päästään jo,mutta ei...

no,suursiivous alkaa huomenna ja muutki ässät otetaan käyttöön,joten eiköhän se sieltä joskus ulos tule ; )

Vierailija
30/30 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan jomottelu sen kun pahenee vaan, ei enää yksin tossa vasemmalla yläällä vaan jo koko ylämaha... Väliin käy tosi ilkeästi, välillä ei ees huomaa. Ihan kummallista, kun ei oo kyllä maha kovana eikä mun mielestä supistus muutenkaan. Semmosta terävää kipua kun tuloo, ei mitään jomotusta, kiristystä tms. Häirittöö ja muuta puuhailua tuo...