Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: IHANIN tapa jolla miehesi on ehdottanut seksiä?

Vierailija
30.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään ihania tapoja, on vain näköjään ärsyttäviä...

Vierailija
2/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muiden miehet muka osaa olla ihania?

Meillä: olen saanut alastontanssiesityksen tekoruusu hampaissa. Mulle on laulettu tangoa puhelimessa (miehellä on upea basso) ja perään tekstiviesti: tanssittaisko vielä pysty- ja vaakatangoa?

Herkimpiä on tosin ne hetket, kun köllötellään vain kainalokkain ja mies alkaa pussailla. Lohkeaa aina..!

osaa se olla törppökin..siitä olen kertonut tuolla toisessa ketjussa

terv. 15 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt vaikka pari täysin päinvastaista tapaa kertoisin.

mies oli ollut firman bileissä illalla. hän juo todella harvoin, joten pienikin alkoholimäärä on hänelle liikaa, joten hän tuli kotiin siinä kunnossa, että jouduin riisumaan hänet ja peittelemään vuoteeseen. siinä häntä peitellessäni, hän mongersi, että "jos mä tyydytän sut aamulla, niin lupaatko antaa mun sairastaa krapulani rauhassa?" tottakai lupasin. =D

viimeksi hän on tehnyt aloitteen laittamalla musiikkia soimaan, pyytämällä minua tanssimaan (kotona) ja ennen kuin biisi oli ohi, hän oli jo riisunut minut.

ja minunkin mieheni ärsyttävä tapa löytyy tuosta toisesta ketjusta. samassa ihmisessä kun voi olla monta eri puolta. =D

Vierailija
4/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän miehille olla jotain kursseja aiheesta ;)

Tuo tanssijuttu kuulosti ihanalta!

Valitettavasti mullakaan ei ole laittaa tähän mitään. Miehen vonkauskonstit löytyy tuosta toisesta ketjusta :(

Vierailija
5/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikkapa alkaa suukottelemaan niskaani takaapäin yllättäen (vaikka silloinkin kun täytän tiskikonetta) tai halaa ja suutelee. Tai jos istumme sohvalla, alkaa kädet ihan pikkuhiljaa ja puolihuolimattomasti vaeltaa...

Ja välillä rajusti seinää vasten painaminen ja kouriminen, pidän alistamisesta!

:)

Vierailija
6/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halailemaan ja hyväilemään suihkussa ja lopulta päätyy siihen, että mies kuivaa minut, käärii pyyhkeeseen ja kantaa sänkyyn :) (Kyllä ne joskus osaa tehdä jotain oikeinkin)

Vierailija
7/7 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo minua niin lomoutuneesti, pienet kosketukset ja hellät suudelmat pitkin päivää. takuuvarma juttu, että seksiä tulee niin paljon kun vaan jaksaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä