Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kasvojen kuorinta ja pesu, missä järjestyksessä?
29.03.2012 |
Sori, ostin ekaa kertaa kasvojenkuorintavoiteen enkä tiedä missä välissä kuorinnan teen.
Eli 4 ainetta - saippua, kasvovesi, kuorinta ja rasva. Mulla on tommonen cliniquen 3-osainen kasvonhoitosarja.
Ja siis pari kertaa viikossa ajattelin kuorinnan tehdä, onko liikaa tai liian vähän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ettei meikkejä sun muuta tulla hieroneeksi ihoon kuorintavoiteen kanssa :)
seuraavaksi kuorintavoide pestään runsaalla vedellä pois, kuivataan iho, puhdistetaan kasvovedellä ja lopuksi rasvataan.
Riippuu ihotyypistä montako kertaa viikossa voi kuoria, pari kertaa viikossa kuulostaa ihan kohtuulliselta.