Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisön pyynnöstä: Nainen, miten teet aloitteita seksiin

Vierailija
29.03.2012 |

Aihe ei kiinnosta minua lainkaan, mutta vänkääjät pilaavat toisen ketjun.

Minä teen aloitteen kehumalla miestä, halaamalla ja suukottamalla. Joskus hieromalla. Koskettelen miehen vartaloa. Koskettelen penistä vaatteiden päältä, jonkä jälkeen onkin aika riisuuntua. Nuolen terskaa ja imen kalua niin kauan, että mies haluaa aloittaa yhdynnän.

Saa arvostella.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä heitetään lahnaksi sängylle ja römpsä paljaaksi ja huudetaan ukolle, että tules poika nuolemaan kondyloomaista pillua ja naimaan.

Vierailija
2/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkelia kukkelista kiinni. eli aika suorasukaista ehdottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire, alan vaan kiskomaan vaatteita pois ja juoksen makkariin tai sinne paikkaan jossa olen ajatellut harrastaa seksiä. Mies on aika nopeasti messissä.

Jos on enempi aikaa, alottelen vaikka peniksen hyväilyllä, hieron sitä vaatteiden päältä. Ja otan sen ulos housuista ja koskettelen kädellä ja suulla.

Saatan joskus stripata hitaammin, mies on kertonut pitävänsä siitä.

Tällasta meillä.

Vierailija
4/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ei kiinnosta minua lainkaan, mutta vänkääjät pilaavat toisen ketjun.

Minä teen aloitteen kehumalla miestä, halaamalla ja suukottamalla. Joskus hieromalla. Koskettelen miehen vartaloa. Koskettelen penistä vaatteiden päältä, jonkä jälkeen onkin aika riisuuntua. Nuolen terskaa ja imen kalua niin kauan, että mies haluaa aloittaa yhdynnän.

Saa arvostella.

minä teen useammin aloitteen, kuin mies. olen omaishoitaja ja sen takia kotona ja paljon pirteämpi kuin mies, joka tekee pitkiä työpäiviä ja toisinaan jopa viikonloppuja.

mies sanoi, että mä kuulemma vien häntä kuin kuoriämpäriä ja tartun palleihin kiinni. tai sidon hänet kiinni ja alan hommiin. =D okei, teen ehkä toisinaan noinkin, mutta ehdottelen välillä yhtä typeriä, kuin tuossa toisessa ketjussa miehetkin; "pannaanko?", "mua haluttais", "anna nyt vähän", "näytä mulle nättiä napaa, no näytä, näytä nyt" jne. ehkä mä kuitenkin teen useimmin aloitteen suutelemalla ja hyväilemällä häntä. seksiä on kahdesta kymmeneen kertaan viikossa. viikonloppuisin saatamme viettää aamupäivän sängyssä.

meillä saa myös kieltäytyä. sekä mies että minä. jos ei jaksa, ei jaksa. se siitä.

arkipäivän hellyyttä meillä on enemmän kuin omaksi tarpeeksi. molemmat rakastamme kosketusta, joten silitämme ohimennen, suutelemme usein, halaamme kun kävelemme vastakkain, istumme jalat toistemme sylissä televisiota katsellessamme ja nukumme lusikassa.

ikää on jo yli neljäkymmentä. lapsia on kuusi. jopa yksi lapsenlapsi löytyy.

ja joo, minunkin mieheni rasittava aloite tuolta toisesta ketjusta löytyy. =D harmi, että miehet tulivat mieluummin kiukuttelemaan, kuin aloittamaan oman ketjun meidän naisten hölmöistä aloitteista. omalla miehelläni olisi voinut olla sellaiseen ketjuun varmasti paljon sanottavaa.

Vierailija
5/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihan vaan ehdotan että mitäs jos mentais makkariin nyt/tunnin päästä/illalla. Mies ei loukkaannu tuollaisesta suullisesta sopimuksesta :)

Joskus sitten taas kokeilen erilaisia juttuja millä toisen saisi samaan mielentilaan.

Silittely housujen etumuksesta toimii tietysti, ja melkein aina johtaakin johonkin kivaan. Samoin korvalehden nuoleminen ja näykkiminen.

Joskus heittäydyn ihan hassuksi ja saatan katsella miestäni vihjailevasti, isken silmää ja kielellä nuolaisen hitaasi ja harkiten ylähuultani silleen et kieli kulkeutuu puolelta toiselle. Mies aina hymyilee leveästi kun näkee sen.

Joskus teen suihinottoliikkeitä, ja joskus vaan keikistelen erittäin vähissä vaatteissa miehen edessä ja mutristan huulia.

Joskus olen myös ottanut miehen jalasta kiinni ja alkanut kuivajylpyttämään sitä kuin koira, tähän on myös liittynyt kieli ulkona läähätys :D

Menestyksekkäin viettely varmaan oli silloin kun mies oli pelaamassa tietokoneella ja kuulemma oli kiire ja mua panetti. Menin suihkuun ja kun tulin sieltä takaisin olin kääriytynyt kylpytakkiin. Otin tuolin jonka asetin miehen lähelle ja istuin tuolille. Asetin toisen jalan miehen tietokonepöydälle ja toisen miehen tuolin selkänojalle, ja aloin öljyämään itseäni hitain liikkein. Selväähän oli millainen näköala miehellä oli. Ei se voinut keskittyä siihen pelaamiseen, vetäs nettipiuhan irti aika nopeesti ja sit mentiin :D

Hellyyttä meillä on paljon. Ja mä olen se joka pyytää miestä tekemään mulle helikopteria löysällä munalla, se on ihan hulvatonta :D

Vierailija
6/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että heitän hänelle (yleensä aamulla, kun lapset nukkuvat) lelun tai liukkarin sänkyyn ja kehotan häntä hoitelemaan itsensä seksikuntoon sillä aikaa, kun minä käyn suihkussa. =D

Vierailija
7/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin yleensä näin. Meillä myös paljon arkipäivän hellyyttä jossa minä olen aloitteellisempi mutta kyllä mies siihen aina vastaa :) kyllä sen sitten huomaa jos innostutaan enemmän. Saatan myös silitellä miehen takapuolta ja ehdottaa makkariin menoa. Olen myös riisuutunut näyttävästi, hypännyt alasti miehen syliin kun katsoo telkkaa tai odotellut sängyssä seksikkäässä alusasussa. Meilläkin saa myös kieltäytyä eikä kumpikaan hermostu.

Vierailija
8/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä heitetään lahnaksi sängylle ja römpsä paljaaksi ja huudetaan ukolle, että tules poika nuolemaan kondyloomaista pillua ja naimaan.

Ja tästä syystä olin ihan hiljaa siinä toisessa ketjussa, vaikka suurella mielenkiinnolla sitä luinkin. Toisekseen musta ne kaikki miesten aloitukset oli ihan kivoja:D

No, hulluja on monenlaisia.

Vierailija
9/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin miehen pöydällä, ja heiluttelin jalkojani. Katsoin silmiin ja hymyilin. Hän tuli luokseni, ja sanoi: en voi vastustaa sinua. Suutelimme. Hän seisoi edessäni, piti kiinni olkapäästäni ja takaraivostani. Nojauduin häntä kohti, hän suuteli kaulaani ja kantoi vuoteeseen.

Siten.