Voiko sähkötupakkaa polttaa vaikkapa junassa missä vaan tai
Kommentit (8)
Mä poltin tänään lähijunan vessassa sähkistä. Kukaan ei huomannu. ap
Kielletty, koska muut asiakkaat saattavat hämääntyä ja luulla oikeaksi tupakaksi. Ettei siis tule hämminkiä.
Mielestäni kyllä typerää, erottaahan sähkötupakan normaalista.
jooooh elikkäs :3:3:3:3:3:3::3:3:3:3:3:3:3:3:3333
Suomessa ei saa, muualla Euroopassa yleensä saa. Mun mies on polttanut sähkistä jo monta vuotta, asutaan Ranskassa, eikä yhtään kertaa ole kielletty kun se on kysynyt saako sitä polttaa.
Ja mitä se haittaa jos muut asiakkaat luulee oikeaksi tupakaksi. Saa kai sitä juoda vaikka vettä kossupullosta, mitä se muille asiakkaille kuuluu.
Ei saa polttaa ja baareissakin pitää mennä tupakkakoppiin, ellei baarin omistaja ole erikseen antanut lupaa polttaa sähkötupakkaa normaalisti pöydässä.
Jos siitä sähkötupakasta imetään jotain sisään niin kai siitä jotain osia erittyy uloshengityksessä ilmaan (passiivinen tupakointi). Tuskin se 'polttaja' saa sienen lailla imettyä kaiken omaan elimistöönsä. Vai onko tästä esittää jotain faktaa, että olen väärässä?
Joo, sähkötupakan uloshengityksessä on lähinnä vain vesihöyryä ja tuskin mitattavia määriä nikotiinia, jos siis käyttää nikotiinillista nestettä. Googlaamalla asiasta löytyy ihan faktatietoa. Esim: http://www.presseportal.de/pm/103765/2191711/neue-studie-beweist-kein-passivrauch-bei-ezigaretten
Mä poltin tänään lähijunan vessassa sähkistä. Kukaan ei huomannu. ap