Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme ilmiö ja tosi ikävä sellainen

Vierailija
29.03.2012 |

miehet lihoo aivan hirveesti kun menevät parisuhteeseen naisen kanssa. Solakoista adoniksista tulee muutamassa vuodessa ylipainoisia possuja. Onko syy laiskistumisessa vai ruokavaliossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen niin aktiiviset ja kavereidensa kanssa kaikkia fyysisiä lajeja harrastaneet miehet joutuvatkin parisuhteessa jättämään naisensa takia kaiken entisen elämän sekä siirtymään lihottavampaan joskin ehkä terveellisempään ruokavalioon.

Vierailija
2/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se antaa naisellakin luvan muuttua herkuttelevaksi sohvaperunaksi! Meillä ainakin nautitaan täysillä rennosta, liikkumattomasta kotielämästä herkutellen ja ollaan molemmat lihottu suhteen alkuajoista semmoiset kolmisenkymmentä kiloa. Kumpaakan ei haittaa toisen pyöreämpi ulkonäkö pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 21 v sitten tavatessamme. paitsi että mä olen paljon paremmassa fyysisessä kunnossa, vielä viiden lapsen jälkeenkin. me syödään, juodaan ja nautitaan, myös liikunnasta. en vois hyvin, jos ylipainoa olis yhtään. onneks ei mieskään.

Vierailija
4/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen niin aktiiviset ja kavereidensa kanssa kaikkia fyysisiä lajeja harrastaneet miehet joutuvatkin parisuhteessa jättämään naisensa takia kaiken entisen elämän sekä siirtymään lihottavampaan joskin ehkä terveellisempään ruokavalioon.

muita fyysisiä lajeja kuin tietokonepelejä. Ehkä atleetit ei vaan kuulu mun tuttavapiiriin tai sitten se olet sinä jolla on vähän erikoinen mielikuva miehistä.

t. ylipainoinen jo ennen kuin tapasi vaimonsa