Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua. Mä en enää ikinä voi mennä kouluun!!! :((((

Vierailija
29.03.2012 |

Tänään oli matematiikan luento heti kahdeksalta ja heräsin jo kuudelta että ehdin viemään lapsen hoitoon ja itse luennolle 20 kilometrin päähän.

Join luennolla kaikessa rauhassa kahvia ja selailin puhelinta ja olin todella omissa ajatuksissani. Olin vielä ihan puolinukuksissakin. Istun yleensä ihan takarivillä, että saan puuhailla vähän omiani, en muuten pysty olemaan paikoillani sitä kahta tuntia.

Tänään sitten tapahtui pahin painajainen mitä voin kuvitella! Olin niin omissa ajatuksissani ja jossain haavemaailmassa, että kun mua pieretti, nostin vaan kankkuani ja turautin ääneen!!!! Jotenkin en vaan tajunnut olevani muitten ihmisten ilmoilla!!! Ääni oli vielä aika juhlallinen :'(

Läksin luennolta samantien kun hävetti niin paljon enkä kyllä pysty enää menemään koko kurssille ja näkemään niitä ihmisiä.

Mulla on ollut pää punaisena koko päivän hävetyksestä ja itken!!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauraa kippurassa*

Vierailija
2/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa sillä tavalla hyväntahtoisesti ja tekis mieli antaa sulle isosiskomainen halaus ja sanoa, että ei maailma tähän kaadu. :) Vaikka ihan taatusti nyt siltä tuntuu. MUISTA ap, joku kaunis päivä (ei ehkä tämän vuoden puolella, mutta joskus... :D ), jolloin voit nauraa tälle. Tai no, ainakaan et repeä kyyneliin asiaa miettiessäsi...

Ihan oikeasti, ootko nähnyt täällä ketjua, jossa on kerrottu noloimpia toilailuja esim. töistä, siellä moni kertoi jonkun pierumokan. Ja jos nyt kollektiivinen pieremisfiilis ei helpota sua just nyt, niin ainakin voit joku kerta olla mukana auttamassa jonkun toisen siskon jäätävää morkkista kertomalla jossain ketjussa, kuinka sinäkin pieraisit kerran luennolla...

Kyllä se siitä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääset helpommalla ja muut voivat keskittyä luennolla opiskelemiseen, kun jäät kotiin juomaan kahvia, puuhailemaan omiasi ja selailemaan puhelintasi. Ja piereskelemään.

Vierailija
4/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ei nyt ole mitään, kaikki pierevät joskus.

Täällä oli muutama päivä sitten filmi missä joku nainen paskoi kaupassa, oli jäänyt kaupan valvontakameraan. Vaikkei naamaa näkynytkään niin taatusti sen joku tunnistaa siitä filmistä, oli niin hyvälaatuista kuvaa.

Jos olisit tehnyt jotakin sellaista niin voisit

hävetä! Sun pieruasi ei muista enää kukaan.

Vierailija
5/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muutama päivä sitten filmi missä joku nainen paskoi kaupassa, oli jäänyt kaupan valvontakameraan.

Vierailija
6/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaat seuraavan kerran noita kurssilaisia, sanot vaan pokkana, että sulle iski kauhea mahatauti ja oli pakko lähteä äkkiä kotiin.

Jokaiselle mahatauti on joskus tullut.

Vierailija
7/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muutama päivä sitten filmi missä joku nainen paskoi kaupassa, oli jäänyt kaupan valvontakameraan.

vai mistäpäin :D

Vierailija
8/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaat seuraavan kerran noita kurssilaisia, sanot vaan pokkana, että sulle iski kauhea mahatauti ja oli pakko lähteä äkkiä kotiin.

Jokaiselle mahatauti on joskus tullut.

Vierailija
9/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ylipäätään teki siellä luennolla, kun piti keksiä kaikkea muuta tekemistä, että jaksaisi istua luennon loppuun? Eikös luennolla yleensä pitäisi olla ihan tarpeeksi hommaa siinä opetuksen seuraamisessa?

Vierailija
10/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitti! Aikunen ihminen!

Vierailija
11/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaikille(myös varmasti kurssikavereillesi) on käynyt joskus jotain noloa. ite olen mm. kouluni luennolta noussut perse punaisena ku menkat on alkanu huomaamatta ja ne jos mitkä alkaa mulla runsaasti:D tosta on puoltoist vuotta, edelleen samassa koulussa, nään samoja naamoja, elämä jatkuu.:)

Vierailija
12/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ylipäätään teki siellä luennolla, kun piti keksiä kaikkea muuta tekemistä, että jaksaisi istua luennon loppuun? Eikös luennolla yleensä pitäisi olla ihan tarpeeksi hommaa siinä opetuksen seuraamisessa?

Mulla on aina ollut koulussa, myös yliopistossa se ongelma, että en jaksa seurata koska opetus etenee niin hi-taas-ti.

Vierailija
13/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaikille(myös varmasti kurssikavereillesi) on käynyt joskus jotain noloa. ite olen mm. kouluni luennolta noussut perse punaisena ku menkat on alkanu huomaamatta ja ne jos mitkä alkaa mulla runsaasti:D tosta on puoltoist vuotta, edelleen samassa koulussa, nään samoja naamoja, elämä jatkuu.:)

Vierailija
14/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin en vaan tajunnut että hitto mähän olen töissä!!! vieruskaveri ei onneksi ollut paikalla ja kauempana istuva puhui puhelimessa... Äkkiä vaan ikkuna auki ja vähäksi aikaa muualle ettei kukaan vaan tule juttusille ennenkuin tuuletus vei paskanhajun pois. Onneksi ikkuna oli ihan työpisteeni kohdalla

Vierailija
15/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan lisänimen

tuhnu, paukku, pieru, röpö tms.

:DDD

Vierailija
16/16 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä, kaikille sattuu noloja juttuja..

Minä istuin kerran junassa pidemmällä reissulla, ja nukahdin siinä matkan aikana.

Heräsin myöhemmin siihen, että nojasin vierustoverini, ventovieraan miehen olkapäähän ja kuolasin sellaista limaista unikuolaa hänen villapaitaansa..!

Arvaa hävettikö..?! :D