Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö pikku virpojat jos

Vierailija
29.03.2012 |

heidät palkitsee rusinarasialla (sellainen pieni)? En haluaisi antaa lapsukaisille mitään epäterveellistä ja rusinat olisivat ehkä vähemmän haitallisia hampaille kuin tavan karkit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida nykypenskoille rusinat kelvata! ;)

Vierailija
2/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli jos sai rahaa. Mutta mä olin pienenä tosi turhamainen jotenkin. Ja karkkiinhan ne virpomisrahatkin meni :D

Rusinat on ihan hyvä! Jos ei kelpaa, niin se on lasten ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

innoissaan viime vuonna, kun oli saanut rusinapaketin, tykkää tosi kovasti rusinoista :)

Toinen lapsi ei niin rusinoista tykkää,mutta ei pahakseen laittanut asiaa,tekivät sitten vaihtokaupan siskon kanssa.

Vierailija
4/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä siis saavat tavallisia suklaamunia. Tuskin hirveästi hallaa tekee kellekään. Rahaa en halua periaatteesta antaa, silloin virpomisesta tulee suoraan kerjäämistä.

Vierailija
5/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse antaisin kuitenkin suklaamunan tms. Kai sitä nyt pari kertaa vuodessa saa herkutella ja hampaista huolehtiminen on vanhempien vastuulla.

Toki jos rusinoita annat, niin vaihtoehto sekin. Virpomisenhan pitäisi kuitenkin olla hyväntahdonele, eikä ansaintakeino.

Vierailija
6/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kaikesta mitä vaan saa ja hänen mielestään rusinat ovat hyviä. Älä nyt kuitenkaan mitään extran-rusinoita ala heille antamaan, vaan jotain oikeasti hyvää.

Vierailija
7/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt ilahtuisitko itse jos olisit nähnyt vaivaa virpomisen eteen ja joku lykkää sulle rusinaa?

Vierailija
8/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ajatella lapsen terveellistä syömistä ja antaa sen suklaamunan tilalle rusinaa :D

Vierailija
9/9 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rusinat ovat hampaille ihan yhtä haitallisia kuin namitkin, kun tahmeina jäävät hampaisiin kiinni. Sokeriahan niissäkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme