Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Virpomavitsa
29.03.2012 |
Tässä yksi idea virpomavitsan koristeluun.
Huomasin tuossa kun alettiin lasten kanssa vitsoja tekemään, että askartelutarvikkeistani puuttu sitten silkki ja kreppipaperia. Paniikissa miettimään, että mistäs nyt kukkia.
Kunnes hoksasin, että aina syntymäpäiviltä, yms. juhlilta on jäänyt ylimääräisiä serviettejä, eri värisiä ja eri kuvioilla olevia. Otettiin sitten se valkoinen pohjapaperi pois ja tehtiin paperista kukkasia. Lisäksi höyhenet sun muut härpäkkeet. Pakko myöntää, että en taida enää ostaa silkkipaperia tuohon tarjoitukseen, kun servietistä saa paljon värikkäämmän aikaiseksi. Toimii.
Edullinen idea, jos vaan ylijäämiä juhlista on jäänyt ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa