Mun mielestä kuumin vamppyyri on Jasper Hale
eli Jackson Rathbone joka oli myös viimeisten joukossa kun Edwardin rooliin haettiin näyttelijää
http://www.galawallpapers.net/desktop/76238/jackson-rathbone-wallpaper
Kommentit (15)
tylsä elämä jos ei olis silmille silmänruokaa :)
Saa kai sitä hyvän näköistä ihmistä ihailla, eikö meidän nykyaikainen kulttuurikin perustu pitkälti siihen?
ap
Jos naiset ikinä haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisina olioina, niin ensimmäisenä teidän täytyy lopettaa tuollaisen paska katseleminen oikeasti. Twilightissa ei ole vamppyyrejä, vaan homoja kimaltelevia keijukaisia.
Huoh, olen kuolannut tuon miehen perään kauan. Mutta Jasper roolia varten ovat kyllä tehneet kauniista miehestä ruman näköinen.
Oletko katsonut Criminal Minds jakson, missä Jackson näyttelee? Hän on niin hyvä!
Olen nähnyt 100 monkeys livenä, ja mikä karisma tuolla miehellä on. Polvet vapisee vieläkin kuin muistelee :)
Jos naiset ikinä haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisina olioina, niin ensimmäisenä teidän täytyy lopettaa tuollaisen paska katseleminen oikeasti. Twilightissa ei ole vamppyyrejä, vaan homoja kimaltelevia keijukaisia.
No eihän nyt kukaan kuole siihen, että katsoo hömppäelokuvaa? Yhtä paljon on miehille tyhjänpäälle väkerettyjä actionleffoja, joissa en ole juonta eikä häntää.
Saako katsoa Avataria? Tai Harry Pottereita :)
Vai onko pakko siirtyä johonkin tylsään saippuasarjaan?
Criminal minds jaksoa... en seuraa :/ enkä kyllä vielä muita elokuviakaan missä näyttelee
ap
Criminal minds jaksoa... en seuraa :/ enkä kyllä vielä muita elokuviakaan missä näyttelee
ap
Jos kestät kauhua, niin Dread on myös hyvä :)
Sanonpahan vaan että twilight on oikeasti hyvä ja jos jollain on ongelma sen suhteen niin se on henkilökohtainen voi voi:) jasper on paras ja näyttää söpöltä eclipsestä ylöspäin❤️ olisin niin halunnut nähdä jackson rathbonen livenä. Se on mun suurin unelma mutta synnyin liian myöhään joten kun hän oli vielä nuori olin hädintuskin kolmen vanha😭😂 ihan luonne
Kuuma on :) Twilightit ... ah tulee muistot mieleen.
N26
Otsikossa on kirjoitusvirhe. Vampppyyriin tulee kolme p-kirjainta.
Ei kai kukaan aikuinen tuollaisia katso?