Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marilynin pömppis

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi julisteeksi tehty kuva, jossa Marilyn treenaa käsipainoilla penkillä. Hänen yhdessä elämäkerrassaan oli kohta, jossa Marilynillä ei ollut rahaa ruokaan, ajatteli että ei haittaa Hollywoodissa tykätään litteistä vatsoista tms.

Olen nähnyt Marilynistä kuvia aamuhölkällä, joten eipä hänkään tainnut pelkällä kuohujuomalla kuntoaan ylläpitää. Ja toisekseen on naurettava myytti, että 50- ja 60-luvuilla naisiin kohdistuvat ulkonäköodotukset olisivat olleet jotenkin vähäisempiä. Amfetamiinipillereitä sai lääkäriltä laihdutustarkoituksiin, ja Suomessakin "niihin kuukauden ikäviin päiviin" markkinoitiin huumausaineeksi luokiteltavia piristeitä. Että kyllä kelpaa nostalgisoida näitä armollisempia aikoja. Kilot pois ja naama hymyyn vaikka sitten piripäänä!

Vierailija
22/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli kyllä erittäin kaunis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tosin paljon ruumiinrakenteesta. Itse ole 162/60 ja käytän kokoa 36 tai 38. Nappipaitoja en käytä ;) Farkun tuumat on 26. Jos pukeutuisin koon 42 vaatteisiin, näyttäisin siltä, että olen lähtenyt telttaretkelle.

Ei tosiaan oo kokoa 42-44, kyllä sen kokoiset

naiset on ihan eri näköisiä.

Ei välttämättä niin kauhean. Olen itse 163 cm, 61 kg ja kokoa 42-44. En nyt sanoisi että olen niin kauhean paljon paksumman näköinen, kun minulla se läski on tisseissä ja lantiolla eikä esim. vatsassa. Mutta tosiaan vaatteista pitää ostaa noinkin isoja kokoja jotta paitojen napit mahtuu tissien kohdalta kiinni tai housut päälle lantiolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi