Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykkäosaajat, Nokian C2-02 ongelma!!!

Vierailija
29.03.2012 |

Mulla on tuollainen Nokian C2-02 puhelin ja menin kerran kokeilemaan gmail-tilini selaamista sillä. Nyt en saa millään kytkettyä pois sitä! Puhelin piippailee jatkuvasti, kun sähköpostiin tulee uusi viesti. Kuinka ihmeessä saan sen kytkettyä pois? Lisäksi gmail-tili näyttäisi olevan aina auki puhelimessa eli minun ei tarvitse erikseen siihen kirjautua sisään. Tämän ongelman mukana tuli se, että puhelin näyttäisi olevan jatkuvasti netissä koska näytöllä vilkkuu "E" ja sitten lisäksi vielä se "@". Menee hermo ja en varmaankaan voi pitää puhelinta päällä ulkomaanreissulla, jolle lähdemme pian koska en halua mitään jätti datasiirtolaskua sieltä. :/

Auttakaa! Mitä teen että saan tuon gmailin pois käytöstä???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin asetukset-> yhteydet-> pakettidata->pakettidatayhteys TARVITTAESSA

Vierailija
2/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetuksiin ja sähköpostiasetuksiin ja ota ne ilmoitukset pois päältä. Silloin ei ole netissä koko ajan. Ja pyydä operaattoriltasi littymälle dataroaming-esto niin ei tule laskuja ulkomailla datan käytöstä.

Vierailija
4/4 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on profiilit - teemat - äänet - näyttö - pvm ja aika - omat pikavalinnat - synkr. ja varm.k. - yhteydet - puhelut - laite - lisälaitteet - palveluasetukset - suojaukset - nokia-tili - alkup. asetukset.

Olen käynyt nuo kaikki yksitellen läpi mutta en löytänyt mitään sähköpostiin liittyvää. :/

Sitten kun menen viestiosion asetuksiin, niin ei sieltäkään löydy mitään sähköposteihin liittyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi