TAMMIKUISET 2013
Kommentit (301)
Miten voi olla mahdollista että taas jo niin moni joutunut pettymään tässä kierrossa.. :( Luulis että näin isosta porukasta tärppäis useammallakin kuin yhdellä, pidän siis peukkuja kaikille lopuille sen plussan puolesta!!
ON: En oikeen tiedä mitä pitäis ajatella, todennäkösesti menkat aluillaan.. :( Erikoista vaan se, että eilen iltapäivällä tuli vähän rusehtavaa tuhrua, siinä ja siinä että näky jotain pikkarisuojassa, yöllä sama homma. Illalla oli kauheat menkkajuilimiset. Ja tähän mennessä ei tuota vuotoa oo enempiä tullu, menkkamainen tunne kyllä alamahalla... Ei mulla normaalisti kyllä menkat ala näin "hitaasti". Noh, pitihän se testi tehdä kuitenkin varulta nyt aamulla, negaahan se näytti. Odotan siis että menkat alkaa kunnolla, hetkenä minä hyvänsä. Valitettavasti.. :(
coconut
Pahoittelut tippunneille!!
mutta jos yhtään lohduttaa niin sinne menään itsekkin..
Hirveitä kiireitä ollut kokoajan ja on siis jäänyt se oviksenkin testaaminen nyt ihan kokonaan.
Ässäilty on jonkin verran satunnaisesti, mutta tuskin niin että mitään olisi edes tapahtunut, koska en taaskaan edes tiennyt että millä kpllä mennään.. olin tuntevinani oviskipuja toissapäivänä ja se on hyödynnetty, mutta toiveita tammikuun nyytistä siis ei enään ole.
No perjantaina lääkäriin ja katsotaam nitä siellä tulee eteen.
mupis
Juu, tuo on kyllä kovin suolainen hinta. Mä tänään olen tehnyt vähän tutkimustyötä, ja sen verran tuotti tulosta, että meen julkisen puolen labraan ottamaan noi kokeet, tulee maksamaan varmaan viidenneksen vähemmän, siis reilusti vähemmän. Aluksi kun olin niistä varautunut maksamaan sen 100-200e (mikä toki on edelleen huimasti verikokeista), niin maksan sen toki mukisematta vaikka julkiselle puolelle sitten. Sama tuo, kunhan saan verikokeet otettua, niin aloitan heti tuon uuden hormoni lääkkeen :)
Tosin tietysti odotan ,että plussaan ensi viikolla, mutta mene ja tiedä.
Pahoittelut täti punaisen vierailusta teille, joille se on kaartanut punaisella ferrarillaan, ja jäljellä olevat loppu kiertolaiset, nyt niitä plussia !! ;)
-Claudia kp 23/24-30, dpo 8
Tulin ilmoittamaan, että tipahdin helmikuisiin..Voimia teille yrittämiseen!!
Heippa!
Pahoittelut kaikille helmikuisiin tipahtaneille!
Tänään yli-innokkaana oli pakko tehdä Clearbluen varhainen raskaustesti ja siinä se oli, hieman haalea, mutta aivan selvä plussa! En kyllä silti uskalla vielä liikaa intoilla, koska on vasta kp 27 ja jotenkin pelkää että tuo oli jotain harhaa ja vielä ne menkat sieltä alkaa... joudun varmaan tekemään uuden testin lähipäivinä (huomenna jo?). Sinänsä en osannut tuota odottaa, koska mitään ihmeellisiä oireita ei pientä alavatsan nippailua lukuunottamatta ole ollut... joten en vielä uskalla ilmoittautua varsinaisesti plussanneeksi...
Tsemppiä muillekin!
Terv, Liisu kp 27/26-32
Onnea Liisulle!! Alkaahan niitä plussia pikku hiljaa tippumaan!
Minä se en ole tuolla Tammikuun kuumeilijoiden listalla ollut, mutta ainahan minut voi sinne laittaa tai sitten suoraan Tammikuisiin...Niin vain napsahti kaksi viivaa testiin, jonka tosin jo tunneista tiesin ennakkoon, että niinhän siinä on päässyt käymään. :-) Minä olen ikuvanha kuumeilija ja listoilla olija, sen verran monta on meitä jo talossa.
Laskettu voisi olla siellä 13:sta päivän paikkeilla ensi vuotta, Tammikuuta siis.
Lykkyä kaikille nyt yrityksiin.
Riesa
ehh itse olen -74 vuosimallia, miehelle sanonutkin että vanhus tähän touhuun, ja tiedän tunteesi, mutta kun katsoo historiallisesta perspektiivistä niin kyllä aiset ovat aina saaneet lapsia niin kauan kuin ovat siihen ns. kykeneviä. Mutta kieltämättä tunne itselläkin että kun on maha pystyssä yhtäaikaa 20 v nuorempienkin kanssa niin mummoksihan sitä itsensä tuntee. Ajattelen kuitenkin että kerran täällä eletään ja ihan sitä omaa elämää. Ihan on tätä nelosta haluttu ja toivottu ja se e on tärkein kriteeri, ei kenenkään muun mielipide tai ajatus......
zofine kp 42/? yk 1
Gabriela kp 37/27-31
82 kp 37/49-78 yk 5
Haaveilija89 kp 35/33-43 yk 5
alicia kp 32/28-35 yk 4
Pimpelipom kp 31/ 31-35 yk 1(km) + yk3
Regalo kp 31/28 yk 2
Narandja kp 28/30-32 yk 5
hilma3 kp 26/25-32 yk 3
Tossukumpu kp 26/24-28 yk 3
Auringonkukkanen kp 24/28-? yk 4
Claudia kp 24/24-30 yk1+km+yk6
Ele kp 23/?
töönis kp 23/26 yk 2
Cedarfalls kp 23/26-28 yk 5
kesäkeiju86 kp 23/30-55 yk 11
WhiteSwallow kp 22/27-29 yk 1
Liisuli kp 19/22-27 yk 4
Pikkunuppu kp 19/23-24 yk 7
Lucija kp 17/23 yk 6
Sakura kp 17/23-24 yk 3
mupis kp 17/28 yk 6
PLUSSANNEET:
Jadesa
Liisu
Riesa75
coconut
Ja pahoittelut Helmille:(
ON: Tajusin juuri, että mua stressaa ihan hirveästi yks vanhempainyhdistys-juttu. Tai siis stressin oon tajunnu jo aiemmin, mut tajusin, et en varmaan pysty raskautuakaan, ennen ku toi stressi on saatu pois päiväjärjestyksestä. Onneks koulua ei oo enää kauaa. Huomeaamuna ehkä hulluna testaan. Jos en oo silloin tullu järkiini;)
töönis
töönis: toivottavasti saat stressaavat asiat pois alta ja voit keskittyä täysillä vauvaprojektiin! :)
Pahoittelut joukosta tipahtaneille.. :( tsemppiä ensi yrityskertaan!
Onnittelut plussanneille!!
ON: Menkat ei vielä alkaneet eikä mitään muutakaan vuotoa ole ollut sen yhden kerran tuhruvuodon jälkeen, joten en malttanut olla testaamatta tänäänkin.. Niinhän se näytti vaan kaks viiva tulevan tikkuun..!! :) aika haalea tosin oli vielä, mutta eilen ei tullut kun ihan selkeästi yks viiva.. Eihän tätä meinaa kyllä todeksi uskoa..Pakko vielä tehdä varmistustesti huomenna..ja ehkä ylihuomenna :) voi että...
Paljon onnea ja tarrasukkia! Oli ilo pidentää tota plussanneet-listaa:)
Ihanan hyvä mieli tuli tälle päivälle, kun kävin lukasemassa teidän onnistujen viestiä!
Vau!!
Muiden tipahaneiden kanssa jatkamme jännittämistä, mutta kyllä tuli ihana toivon kipinä onnistuneilta!
Tuikkunen
Onnea kaikille plussanneille!!!!!!!! Täällä odotellaan vielä hetkinen.... Testit on kyllä jo ostettu valmiiksi, niin kovasti toivomme että tärppäisi :)
Paljon onnea Liisu, Riesa75 ja coconut! :)
Pahoittelut niille, joilla on menkat alkaneet :( Toivottavasti ensi kierrossa onnistaa.
Nyt omaa napaa liittyen ovulaatioon (taas): mulla on meneillään kp 17, eikä ovulaatiota ole vieläkään näkynyt eikä kuulunut. Tänään monitori antoi tosin ensimmäistä kertaa lukeman "high" (siinä on kolme tasoa: low, high ja peak), mikä tarkoittanee sitä, että ovulaatio toivottavasti tapahtuu parin-kolmen päivän sisällä. Mutta tämä puolestaan merkitsee sitä, että mun luteaalivaihe jää luultavasti aivan säälittävän lyhyeksi! Sama juttu taisi olla viime kierrossa, joka kesti 24 päivää: aamulämpö nousi kunnolla vasta kp 19 jälkeen, eli se oli kaiketi ovulaatiopäivä. Luteaalivaihe oli siis "hurjat" 5 päivää :(
Mua huolestuttaa, onko mulla mitään toivoa tulla raskaaksi, jos tuo kierron jälkipuolisko ei pitene ja kunnolla :( Toivon todella, että kyse on vain jostain pillerien jälkeisestä hormonihäiriöstä, joka korjaantuu pian itsekseen. Menen tarvittaessa toki lääkäriin, mutta yritän ensin pidentää luteaalivaihetta kotikonsteilla (B6-, C- ja E-vitamiinit, pellavansiemenet sekä vadelmanlehtitee).
Jos jollakulla on ollut vastaavanlainen ongelma, niin kuulisin mielelläni sen hoidosta...
Sakura kp 17/23-24 yk 3
Onnittelut Coconutille!
Nyt vaan Auringonkukkanen ja töönis testaamaan rohkeasti!
ON: tänään tein uuden testin ja kyllä se toinen viiva oli vahvistunut... vaikea jotenkin uskoa tai ehkä jotenkin pelkää että meneekin kesken tms... nyt on siis kp 28/26-32 ja en jotenkaan uskalla ennen kuin menkat on virallisesti myöhässä asiaa uskoa... joudun varmaan testailemaan päivittäin uskoani vahvistaakseni. Lisäksi mulla on ollut nyt pari päivää sellaista menkkajuilimista alavatsalla ajottain joten sekin tuo sitä pelkoa tähän...
Plussatuulia!
Liisu
Kuten aavistelin jo pari päivää sitten, tätihän se sieltä tuli. Tänään on kp 1, eli siirryn helmikuisiin, mikäli sellainen ryhmä jossain vaiheessa perustetaan.Nyt onneksi ihan positiivinen mieli jo, ja laskeskelin jo seuraavaa ovista, kun se alkaa olemaan jo aika vakiintunut. Positiivista tässä kierrossa on ollut se, että luteaalivaihe oli hieman pidempi 12 päivää.
Hurjasti onnea matkaan Liisulle, Riesa75:lle ja coconutille! Ja tietysti plusstuulia kaikille!!!
- Alicia
Nythän niitä plussia on alkanut tulemaan!
Coconut: Meinasin kommentoida, että itselläni alkoi viime raskaus juuri tuommosella tuhruvuodolla. Mutta olitkin jo testaillut ja sama tulos sullakin siis. Eli ONNEA!
Liisu: ONNEA! Ei sitä muita oireita tarvita kuin ne 2 viivaa!
Riesa: ONNEA!
ON: Ensi viikolla tarkotus testailla ja sitten mennä varata lääkäri, koska en oo raskaana eikä menkat oo alkanut.
Pahoittelut vielä tippuneille!
Liisu: näin se menee, jos sitä jo viikonloppuna testailis, ja ens viikolla sitten uudestaan jos ei tulos miellytä ;)
...Muttei plussajunaan:( Toivottavasti loppuporukasta suurin osa siirtyy Jadesan kaveriksi.
Pahoittelut Antsille, Tuikkuselle ja Aliiinalle.
Täällä ei mitään uutta (tietenkään). Viime kierrossa mulla oli kaikki maailman raskausoireet jo kauan ennen kuin menkkojen ees piti alkaa. Nyt ei mitään. No odotetaan.
töönis