Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on onnistunut pitämään salarakkaan salassa puolisoltaan?

Vierailija
29.03.2012 |

Tai kauanko on kestänyt, että on paljastunut? Ja miten on lopuksi paljastunut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut pettämisen aika työlääksi. Mulla on kolme vakituista seurustelusuhdetta. Tykkään kaikista kolmesta miehestä tosi paljon. En osaa valita, joten yritän pitää heidät kaikki. On tosi haaastavaa sovitella ajankäyttö niin, ettei paljastu. Eihän tämä varmaan kovin kauaa onnistu. Jossakin vaiheessa ainakin kolmas mies on pudotettava pois kuvioista.

Vierailija
22/29 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin 35 salasuhdetta näiden kaiikkien vuosien aikana. Yhdestä olen jäänyt kiinni omaa tyhmyyttäni, , olin jättänyt kännykän vahingossa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo muuten ok mutta seksiä hänen kanssaan on liian harvoin. Olen pitänyt salasuhteita oikeastaan viimeiset 20-vuotta. Lasten takia ollaan kahdestaan ja vaimo on hauskaa seuraa muualla paitsi sängyssä. 1-2 kertaa kuukaudessa harrastetaan tyydyttävää seksiä (molemmat saavat orgasmin). Toisen naisen kanssa suhde jatkunut 12-vuotta ja toinen on 8-vuoden aikainen. Kaikkia kolmea vuorotellen pääsen naimaan joka toinen päivä ja joskus teen itselleni bonarit ja nain kaikkien kanssa saman päivän aikana. Tämä tosin onnistuu harvoin mutta on sitäkin palkitsevampaa. Jos tarpeet ei tyydyty kotona niin ilman muuta uutta vain kehiin

Vierailija
24/29 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin kuin siinä voi olla onnellinen, silti tarvitsen kunnon seksiä, mitä vaimolta ei voi ikinä saada. Viikolla aamuisin ennen töitä käyn tapaamassa rakastajatartani.

juttu kuin minulla..

Vierailija
25/29 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa antaa silloin tällöin myös omalle miehelle, ettei herätä epäilyksiä. Mä annan parin viikon välein ja mies on aina niin iloisesti yllättynyt, kun saa.

Joskun, kun saan miehen houkuteltua mukaan ostoksille, voin vihjailla haluavani illalla rakastella hänen kanssaan. Sen jälkeen voin esimerkiksi pysähtyä ihailemaan, jotakin makeeta leninkiä ja sanoa, että voi kun olisi ihanaa saada tuollainen leninki. Tavallisesti mies sillon ostaa sen mukisemati.

väitättekö vielä, ettei se pätisi ainakin osaan naisista? Klassinen esimerkki seksin vaihtamisesta miehen rahoihin

Vierailija
26/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ollut, pari parin illan juttua, n. puolen vuoden ja reilun vuoden juttu nyt menossa. En ole jäänyt kiinni. Olen nainen ja kotona en saa riittävästi seksiä ja huomiota mieheltäni.

Miehet jää kiinni yleisemmin kuin naiset musta.

Vierailija
27/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta, joista noin viisi minulla on ollut suhde entisen mieheni kanssa.

Vierailija
28/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki saatanan moraalittomat huorat - nimitetäänpä niitä millä nimellä hyvänsä!

-perussuomalainen

Vierailija
29/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS toinen osapuoli ei ole halukas sen kummemmin selvittämään asiaa.

Mitä ihmiset oikein kuvittelee? Että joku haluaa elää seksittömässä suhteessa? Kumppania pidetään silloin niin täydellisenä itsestäänselvyytenä, että kyllä silloin voi ja pitääkin vähän näpäyttää toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi