Läskin esittely blogi
Hahhahahhaha mihin törmäsinkään. Todistaa kyllä ettei lihavassa ruumiissa voi olla kovin viisaita aivojakaan.
Kattokaa vaikka ite:
http://firework2.blogspot.com/2012/03/rinnat-daisarit-melonit-boobsit.h…
Kuka täysjärkinen menee kuvaamaan jättitissejään blogiinsa? tai keikkuu videoissa liian pienissä vaatteissa ja leikkii jotain mannekiinia???
Kommentit (47)
Hieno blogi, huumorintajuinen ja rohkea nainen.
sata yläpeukkua!
ni ampusin itteni. elämä läskinä kuulostaa niin kamalalta.
Anna olla. Jos et tunne ihmistä henk.koht., silloin on parempi miettiä mikä on itsessä vikana.
Tunnen tämän henkilön. Älä puhu asioista, joista et tiedä mitään.
joten älä tule tänne esittämään että tuntisit itse sen! ja mä tiedän, että toi kaveri kyllä valehtelee noissa teksteissään. sanoo esimerkiksi syövänsä terveellisesti mutta kantaa kuitenkin kotiin kilokaupalla suklaata!!
joten älä tule tänne esittämään että tuntisit itse sen! ja mä tiedän, että toi kaveri kyllä valehtelee noissa teksteissään. sanoo esimerkiksi syövänsä terveellisesti mutta kantaa kuitenkin kotiin kilokaupalla suklaata!!
Mitä se sun napaasi kaivelee? Vaikutat todella kateelliselta tyypiltä.
Taidan vähän vinkata tälle bloggaajalle tästä keskustelusta. Aika tylyä, että läheinen tuttu/kaveri paljastuu tätä kautta.
mut joo kukin toki tyylillään mut ehkä lihavalle ihmiselle sopisi joku muu kuin muotiblogi.
Onko muoti tarkoitettu vain tietynpainoisille? Kerro toki ne painorajat vielä? Onko pituusrajoja? Entäs rumuusrajoja?
Eikä tuo mikään muotiblogi ollut, vaan ns. lifestyle-blogi.
muoti on tarkoitettu hoikille nehän niitä vaatteita pystyy hienosti kantamaan. ja mitä tulee tohon et tunnen tuon bloggaajan ni menkää vaan heti vinisee et tääl joku sen kaveri kertoo sen asioista. mitään en oo kyseisestä ihmisestä paljastanu paitsi ettei se syö niin terveellisesti kuin väittää!
muoti on tarkoitettu hoikille nehän niitä vaatteita pystyy hienosti kantamaan.
Kiitos tästä valaisevasta säännöstä, nyt olen taas yhtä tietoa rikkaampi elämässäni!
mielestä oli huumorintajuinen blogi.
Ja ihan vihjeenä vaan että ihmisarvoa ei mitata painossa..
ja uhkaillaan vielä jollain rikosilmoituksella. olihan toki ilkeetä kirjoittaa tuolleen jostakusta bloggarista, mutta ihan samallalailla pilkataan muitakin bloggareita. esim. kalastajan vaimo saa jatkuvasti kuraa niskaansa täällä. jotenkin haukkumista suvaitaan helpommin, jos kohteena on joku kaunis ja hoikka - miksi? minkä takia ylipainoisilla on oikeus morkata mennen tullen hoikkia, mutta annas olla jos joku hoikka kehtaa naurahtaa ylipainoselle, niin heti ollaan itku kurkussa.
kiusaaminen, mukaanluettuna nettikiusaaminen, on aina väärin. pysytään johdonmukaisena ja tuomitaan kaikki kiusaaminen samoilla pelisäännöillä.
muoti on tarkoitettu hoikille nehän niitä vaatteita pystyy hienosti kantamaan. ja mitä tulee tohon et tunnen tuon bloggaajan ni menkää vaan heti vinisee et tääl joku sen kaveri kertoo sen asioista. mitään en oo kyseisestä ihmisestä paljastanu paitsi ettei se syö niin terveellisesti kuin väittää!
Kyse ei ole siitä, mitä paljastelet. Mutta se, että kavereissa/tutuissa on joku, joka kertoilee tänne asioita, pistäisi ainakin minut miettimään keneen voi ja keneen ei voi luottaa.
Mulla ainakin ottaisi päähän, jos saisin tietää että joku kaveri/tuttu jauhaa minusta paskaa täällä. Eikö sinua?
käsi raamatulla sanoa olevani bloggaajan tuttu, mut en usko yhtäkään noista jotka väittää kans sen tuntevansa. tuolla on muutkin keskustelupalstat tätä samaa blogia täynnä ja aina siel joku väittää tuntevansa mut mitään konkreettista tiedonjyvääkään ei anneta. hauska olisi siis tietää et tunteeko oikeesti vai luuleeko vaan tuntevansa.
Se on aika jännä juttu, mutta mulla on 3 reilusti ylipainoista ystävää joilla jokaisella on tosi komea ja urheileva mies. En tiedä miksi, eikä sillä kyllä ole väliäkään, mutta selkeästi kaikille miehille ei ulkonäkö ole se kaikkein tärkein :)
miten joku komea ja urheileva mies muka voi tykätä jostain läskistä naisesta? joo onhan niitä mut ne miehet on sit sairaita. mää en usko kenenkään läskin komeaan ja urheilevaan mieheen ennenku ite näen todistetta joko kävelevän vastaan tai kuvan. tuossa blogissahan ei oo koskaan vilahtanu mitään mieheen viittaavaakaan joten mistä sitä tietää. ehkä se on skitso koko nainen ja kuvittelee sen miehensä mistä sitä tietää
Opiskelukavereissa oli pari tosi lihavaa naista ja persiilleni olin lentää kun näin millaiset adonikset heillä oli kotonaan. Kyllä pisti mietityttämään silloin.
Se on aika jännä juttu, mutta mulla on 3 reilusti ylipainoista ystävää joilla jokaisella on tosi komea ja urheileva mies. En tiedä miksi, eikä sillä kyllä ole väliäkään, mutta selkeästi kaikille miehille ei ulkonäkö ole se kaikkein tärkein :)
läski muija on ostanu sen miehensä. et mies elää siivellä.
miten joku komea ja urheileva mies muka voi tykätä jostain läskistä naisesta? joo onhan niitä mut ne miehet on sit sairaita. mää en usko kenenkään läskin komeaan ja urheilevaan mieheen ennenku ite näen todistetta joko kävelevän vastaan tai kuvan. tuossa blogissahan ei oo koskaan vilahtanu mitään mieheen viittaavaakaan joten mistä sitä tietää. ehkä se on skitso koko nainen ja kuvittelee sen miehensä mistä sitä tietää
Joillain on ns. fetissi isoihin tyttöihin..ja sit löytyy "feedereitä"..Meitä on moneen junaan.
selvästi ylipainoinen, ja mies aktiivinen kilpaurheilija. Molemmat ovat älykkäitä koulutettuja ihmisiä, vaimo on tosi fiksu ja mukava, naisellinen ja nätti. Vaikuttaa onnelliselta ja mukavalta perheeltä.
Minä en ymmärrä, miksi kuvitellaan, että sen takia, että mies on urheilullinen, hänen pitäisi olla pinnallinen ja tyhmä, joka valitsee vaimonsa vain ulkonäkönsä takia, tai jopa jättää vaimonsa, kun tämä lihoo.
et uskaltais poistua ees himastas, saatikka keikkua netissä tai edes uimahallissa puolialasti. Tänk på det.