Merkkaako jehovantodistajat asunnot liidulla?
Meidän asunnon oven läheisyyteen on ilmaantunut selvästi ihmisen tekemä liituviiva. Tuttavani epäili, että se on jt tekemä merkkaus. pitääkö paikkansa?
Kommentit (12)
kävi jehovat ja meiltä löytyi heidän käyntinsä jälkeen merkkejä.
Turha väittää siis muuta!!
Jos nyt siis oletetaan, että merkkaavat.
kävi jehovat ja meiltä löytyi heidän käyntinsä jälkeen merkkejä.
Turha väittää siis muuta!!
lukemaan.
Kyse oli siitä mitä tehdään NYT.
Sinä kirjoitit mitä tuo skitsosakki teki JOSKUS KAUAN SITTEN.
Joko ymmärsit?
Mustat laukut oli molemmilla mukana. Asutaan omakotitalossa ja mun on helppo keittiön ikkunasta nähdä kuka soittaa ovikelloa. En tietenkään niille ovea avannut, kun arvasin, että jotain hihhulisakkia ovat. Seuraavaksi ne menivät tienvarteen, missä on postilaatikot rivissä ja johonkiin paperiin ne kirjailivat jotain ylös. Naapurienkin postilaatikot kyyläsivät. Ilmeisesti niille ei sitten kukaan avannut ovea. Ollaan koko katu varmaan mustalla listalla! ;) Ei mua haittaa tippaakaan. Vaan perhana, jos olisivat ruvenneet töhrimään meidän taloa jollain liidulla, niin olisin varmaan hyökännyt pihalle ja pakottanut ne nuolemaan jälkensä pois....
tekivät merkintöjä liidulla ovenkarmeihin.
kun meillä (asumme okt:ssa) ramppaa parin kuukauden välein jehovia, VAIKKA aina olen sanonut, ettei pätkääkään kiinnosta heidän asiansa..
Ainakin olen kuullut täällä ulkomailla, että joskus rosvot merkkaavat asunnon, jonne myöhemmin murtautuvat.
kun meillä (asumme okt:ssa) ramppaa parin kuukauden välein jehovia, VAIKKA aina olen sanonut, ettei pätkääkään kiinnosta heidän asiansa..
käydä meillä eikä naapurillani -olen seurannut.
Olette esittäneet heille asianne väärin -haluatteko neuvoja?
mutta kun muutimme tänne rauhalliselle okt-alueelle, johan alkoi jehovia rampata. Nämä täällä käyvät taitavat kuulua johonkin erityisen sitkeään seurakuntaan, kun eivät millään usko ei-sanaa.
Melkoisen tiukkaan sävyyn on kyllä heille sanottu, ettei asiansa kiinnosta. Pitäisi varmaan ruveta v***leimaan oikein kunnolla, että pysyisivät poissa?!
käydä meillä eikä naapurillani -olen seurannut.
Olette esittäneet heille asianne väärin -haluatteko neuvoja?
merkkaa, olen seurannut.
Vihkoon -laiton henkilörekisteri siis- tekevät merkintöjänsä.