Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!

Vierailija
28.03.2012 |

2.v lapseni päiväkotiryhmä kävi tänään vierailemassa eräässä tapahtumassa. Etukäteen tarhatätit sanoi, että voi laittaa lapselle vähän parempaa päälle.

Laitoin lapselleni vähän paremmat vaatteet, hänellä oli mm. 250 e Ralph Laurenin takki päällä. Pakkasin mukaan myös kuravaatteet, joilla voi olla loppupäivästä pihalla. Kerroin tästä myös hoitajille.

No, kun menen hakemaan tyttöä, hän leikkii hiekka/mutakasassa iloisesti tuo Ralph Laurenin takki päällä, tennarit ja farkut jalassa. Kumpparitkin olin pakannut mukaan. Samoin muut lapset, farkuissa ja tennareissa. Kävin kysymässä hoitajilta, miksei vaihtaneet haalaria ja kumppareita tapahtuman jälkeen. Ei kuulemma jaksaneet, vaan päättivät jäädä suoraan pihalle. Olivat kyllä käskeneet lapsia leikkimään nätisti ettei vaatteet sotkeennu. Voi luoja, eihän 2.v lapset osaa leikkiä nätisti ja varoa vaatteita!

Voitte vaan kuvitella miltä valkoinen takki näytti mutatahroineen, samoin farkut. Valkosista tennareista tuli ruskeat. Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin. Tai no suurin osa lähti, mutta kivoja ruskeita länttejä vielä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lyhyet päiväkotipäivät jos olet tähän aikaan mennessä ehtinyt kotiin lapsen kanssa hoidosta ja pesemään koneessa vaatteet esipesun kera :D

Vierailija
2/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten päästetään niillä lapsi pihalle leikkiin. Todellakin ei tuon ikäiset osaa varoa vaatteitaan, eikä tarvikkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti ylipäätänsä ostaa 2-vuotiaalle 250 euron takin???

Ja muutenkaan en oikein jaksa uskoa tätä todeksi, ei kai kukaan laita lapsia leikkimään vielä näillä keleillä ilman ulkovaatteita,siis pelkissä farkuissa ja tennareissa???

Vierailija
4/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempia vaatteita!!!! X´D

Siis kun mennään johonkin, niin voisi laittaa päälle paremman ulkovaatteet. *reps*

Ei ikinä!!!!! XD

Ainoastaan esim. valokuvauspäivänä, tai juhlapäivänä saatetaan muistuttaa, että voi laittaa parempaa päälle, ja kannattaa sitten tuoda vaihtovaatteet, jollei halua että niissä vaatteissa ollaan koko päivän.

Vierailija
5/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko vastata. Ei kukaan järkevä pistä tarhaan noin kalliita vaatteita vaan pitää niitä kyläilyvaatteina ja ostaa ehkä toisen halvemmman joka ei haittaa jos likaantuu. Omaa tyhmyyttäsi laitoit noin kalliin vaatteen toiselle päälle.

Mutta silti en kyväksy tarhan toimintaa, olen itsekin huomannut, että vaikka sinne laittaa mitä vaattetta mukaan niin niitä ei käytetä. Joka asiasta saa jankuttaa, että menee perille. Tuossa asiassa päiväkoti toimi väärin, koska ei vielä mikään kesä ole eikä olisi saanut jäädä pihalle noin heppoisissa vaatteissa. Toivottavasti kukaan ei sairastu sen takia.

Vierailija
6/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aamupäivän aikana ehtii käydä siellä hienostelutapahtumassa ja sitten vielä sotkea lapset oikein perusteellisesti kuraan. Iltapäivällähän tuo ei ole ehtinyt tapahtua.

Missähän maassa ap mahtaa asua? Suomessa ei kyllä missään ole tennarikeliä

paitsi provolandiassa :-D

Vierailija
7/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä missään tarhassa laiteta muksuja näillä kurakeleillä ilman kuriksia ja pihalle, varsinkaan jos alla ei ole sopivia vaatteita...ja vielä tennarit jalassa.

Just hain 5v poikani tarhasta ja siellä joka ikisellä muksulla kurikset päällää vaikka olis kuinka kosteuttava pitävää haalaria alla.

Kurikset näytti olevan myös viereisen ala-asteen iltapäiväkerholaisilla.

Vierailija
8/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten joka ketjussa ainaki joku jaksaa huutaa, että tää on provo! -.-

Lapsellani on nyt lyhyempiä päiviä kun olen äityislomalla

Vierailija
9/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarhatadit on yleensä vähän pöhköä porukkaa, ei ne tunne kalliita vaatemerkkejä.

Lisäksi laiskuus painaa.

Vierailija
10/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikamoinen työ vaihdattaa vaatteet kaikilla, kulkea eestaas sisälle ja ulos. Ymmärrän hyvin tuon, että lapset ovat jääneet suoraan ulos.

Tosi tyhmää laittaa noin kallis takki päiväkotiin.

Eikä päiväkoti voi mitenkään tietää/muistaa jokaisen lapsen kohdalta kaikkia erityistoiveita. Tyyliin: 18 lasta ja pari hoitajaa.

En muutenkaan ymmärrä, kuinka joku maksaa takista noin paljon. Ja taaaperolle vielä valkoinen. Siis ei mitään järkee. Tyhmyydestä saakin maksaa.

Vierailija
11/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä aloituksessa lukee tänään

Vierailija
12/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on nyt lyhyempiä päiviä kun olen äityislomalla

Vierailija
13/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskettiin laittaa paremmat vaatteet, niin mä laitoin! Ja tapahtuma oli kyllä vähän parempi, että ei sinne lenkkareissa ja collegeissa olis voinu mennä. Asutaan e-Suomessa, kyllä täällä tennareilla pärjää kaupungilla, mutta laitoin paksut vuorelliset kumpparit mukaan. Vastuutonta päiväkodilta oll vaihtamatta ulkovaatteita. Eikö se nyt järkikin sano, että ei maaliskuun lopulla pärjää tennareilla pihalla, vaikka vuorelliset tennarit onkin.

Ja uskokaa tai älkää mutta totta tää on. Itse olin ihan yhtä pöyritynyt kun tekin.

Vierailija
14/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän provolta, koska tuohon aikaan lapset vasta menevät ulos päiväkodissa.

Vierailija
15/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ryhmässä on n. 10 lasta ja kolme hoitajaa tällähetkellä, luulisi ehtivän vaihtaa vaatteet. Ja jos "käsketään" laittaa parempaa päälle, niin luulis että vaihtaa tavallisiin vaatteisiin. Sanoivat vielä itse että vaihtovaatteet kannattaa ottaa mukaan.

Vierailija
16/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat tapahtumasta vähän ennen kolmea, josta jäivät ulos. Hain tyttöni puoli neljän aikaan.

Vierailija
17/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet esipestä koneessa? :)

Vierailija
18/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile vaikka "uusi vaalea Molo Kids -puku tuhrittiin kuraan vaikka sanoin että hiekassa ei saa leikkiä"

Vierailija
19/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat tapahtumasta vähän ennen kolmea, josta jäivät ulos. Hain tyttöni puoli neljän aikaan.

Vierailija
20/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katkaiset provo-huuteluilta siivet! ;)