Mistä ja miten löysit puolisosi?
Kommentit (11)
soittaa ja laulaa yhden mun hyvän kaverin bändissä. Alkoi kummasti kiinnostaa niiden musiikki... 14 vuotta aviossa takana.
"Huomattiin" toisemme neljän vuoden jälkeen töissä. Mies oli naimisissa ja lapsiakin on, minäkin avoliitossa. Ei siinä mikään auttanut. Nyt 7v yhdessä mistä 2v aviossa.
baarista. Kumpikaan ei kuitenkaan olla mitään suurempia viinan kumoajia, sattu vaan sellanen ajankohta... =D
Siihen aikaan nettideittailu oli ihan uutta ja sitä harrasti eniten nörtit. Mutta sain niistä parhaan:)
Netissä. Ensin kirjoiteltiin pari kk, kun asuttiin eri puolilla Suomea. Sitten toinen muutti työn perässä lähemmäs, tavattiin ...nyt jo 9 v naimisissa!
bileissä ja muissa tapahtumissa aina tavatiin. Tunnettiin monta vuotta ennen kuin alettiin seurustella, koska meistä aina jompi kumpi seurusteli ja olemme kumpikin uskollista tyyppiä. Ekaa kertaa kun tavattiin niin, että kumpikin oli vapaa, alettiin ilman mitään kummempia keskusteluja suudella ja siitä illasta lähtien olemme olleet yhdessä (melkin 20 vuotta jo). Se oli vähän omituista, kun tapahtui noin ilman sanoja, olimme toki kumpikin hieman humalassa.
Oli sunnuntai iltapäivä ja kaveri tuli hakemaan mua ajelulle ja kysyi tienpäässä et kumpaan suuntaan lähdetään ja hetken mietittyäni sanoin että oikealle (kummassakin suunnassa siis oli suurempi kylä mihin mennä)
Sitten ajettiin vielä hetken matkaa ja päädyttiin seuraavaan naapurikylään ja nyk mieheni oli tullut sinne kyseiseen kapakkaan kahville ja töissä olevaa kaveriaan moikkaamaan, sille tielle jäin, lähdinpä siitä miehen matkaan muutaman tunnin jutustelun jälkeen ja kaverini lähti yksin kotiin.
Sillä tiellä ollaan miehen kanssa edelleen ja tuosta on aikaa kohta 13 vuotta =)
Ihanaa aikaa, voi miten tulee ikävä nuoruutta =)
Töistä löytyi, neljä vuotta mekin ehdittiin olla samassa paikassa duunissa ennen kuin tajuttiin tosiasiat. :)
harrastuksen parista olen joskus aiemminkin löytänyt poikaystävän
Melkein 15 v sitten