Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**TU nyt syön mandariinin, vaikka olis kuin kiellettyä!

Vierailija
28.03.2012 |

Tällaisesta helvetin kitudieetistä ole mihinkään. Kauhea nälkä kokoajan, mut silti noudatan orjallisesti. Nyt oli pakko syödä hedelmä, vaikka olikin kiellettyjen listalla. Vihaan laihdutuskuureja, mutta vihaan läskejäni enemmän! No 2kg lähteny maanantaista, sekin vaan nestettä, mut vaa'assa se näytti kivalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuureilla sitä näköjään ihmiset viitsivät itseään kiduttaa, jos mandariinikin, jossa ei ole kuin muutama kymmentä kilokaloria, on kielletty!

Vierailija
2/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuureilla sitä näköjään ihmiset viitsivät itseään kiduttaa, jos mandariinikin, jossa ei ole kuin muutama kymmentä kilokaloria, on kielletty!

Oma vikanihan se on, että olen päästänyt itseni tällaiseksi järkäleeksi, joten nyt kärsitään sitten. En haluais sortua..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika oli tänään,söin mandariinin sen jälkeen salaattia - oli edelleen nälkä ni söin lasagnea. voi itku! läski olen ja tiukassa on kilot! ja vähissä ilot.

Vierailija
4/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä joutuu kitumaan? Mä itse kokeilin viime vuonna sitä VLCD dieettiä ja voi armoton miten mulla oli koko ajan huono olo. Lyhyeen loppui...

T: Vonkale

Vierailija
6/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siä kiellettyä mandariinia ja muutakaan jota ei pitäisi sytödä, voin taata, että sen syömisestä saatu nautinto on pienempi kuin se pettymys itseensä, kun on repsahtanut. Tähän on turha sanoa, että kyseessä on vain mandariini, tolla tavalla oikeutettuna kaikki lihottava pikku hiljaa ryömii takaisin ruokavalioosi.

Tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariini on lähinnä nestettä, hedelmäsokeria ja c-vitamiinia. Kukaan ei liho syömällä mandariineja. Sellainen dieetti joka kieltää hedelmätkin, kuulostaa epäterveelliseltä. Ennen pitkää retkahdat irtokarkkeihin, koska kielletyn hedelmän kiusaus tulee liian suureksi totaalikieltäytymisessä. Ei tuolla tavalla voi elää.

Vierailija
8/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsokeri sen sijaan on vaarallista ihmiselle, jolla on ongelmaa insuliinin kanssa. Todellakin kannattaa jättää mandariinit syömättä, jos karppaat.

Vierailija
9/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää nälän poiss. Siis öljyä, oliivi

Vierailija
10/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja dieetin alkupäivät niin siinä tapauksessa mandariiniin sortuminenkin voi olla huono juttu, ei siksi että se lihottaisi vaan siksi että se hidastaa ketoositilaan menemistä eli pitkittää kärsimystä. Sitten kun kroppa menee ketoosiin (2-4 päivässä jos ei syö ylimääräistä) niin ei enää ole nälkä, palella ja heikota ja särje päätä, mutta jos jatkuvasti sortuilee syömään muuta kuin VLCD jauheita ja sallittuja hyvin vähäkalorisia vihanneksia, niin ei mene ollenkaan ketoosiin eikä heikko olo lopu.

Vierailija
11/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää muuttaa elämäntavat kokonaan, lopullisesti. Syö mitä vaan haluat, mutta kaikkea kohtuudella. Annoskoot pieniksi, puolet salaattia ja kasviksia, hieman hiilareita (kokojyväpastaa, -riisiä), lisäksi vaikka kalaa. Hedelmiä välipalaksi, tai pähkinöitä, luonnonjugurttia marjojen kera, vihannestikkuja jne. Jätät vaan karkilla ja pullalla sekä sipseillä tai pikaruoalla märssäilyn pois. Lisäät liikuntaa, kävelet vaikka päivittäin reippaasti 30 min tai käy vaikkapa vesijuoksemassa, se oli mun mielestä kivaa ja mielekästä. Ota hyötyliikunnasta kaikki irti, kävele aina kun voit, älä käytä hissiä ym.

Oikeasti, vasta kun tajusin muuttaa totaalisesti elämäntavat paino tippui 35 kg ja läskit ovat pysyneet poissa. Nälkää en näe ikinä ja olo on energinen, iho on upeassa kunnossa, hiukset kiiltää, vatsa toimii jne. Ennen kun oivallat tämän, elät vain dieetistä toiseen, laihtuen ja lihoen taas uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi