Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kykene hallitsemaan tunteitani

Vierailija
28.03.2012 |

Missä vika? Tuntuu että riidellään yhen ystäväni kanssa joka asiasta. Siis tämä ystäväni on miespuolinen ja joskus oltiin kiinostuneita toisistamme sillä tavalla. Homma kuitenkin kaatui siihen, että tämä mies on täysin tunteeton ja ihmeellisellä tavalla sitoutumiskammoinen. Sitten sain kuulla, että jotkut ihmiset olivat puhuneet minun selän takanani "pahaa" huom. heittomerkeissä pahaa, koska oikeastaan he olivat vaan kertoneet tälle miehelle ilkeitä juttuja minkalainen olin menneisyydessäni. Ja yritin kysyä keitä he olivat. Ei suostu kuulemma kertomaan koska ei halua pettää lupausta. Aikani jankkasin ja sitten mies huoritteli kaiken lisäksi minua ja kilahdin täysin. Joudunkohan kohta johonkin laitoshoitoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta nuo sinun reaktiosi eikä mitenkään laitoshoidon tarpeesa olevalta. Eiköhän useimmat meistä joskus jossain tilanteessa "kilahda" ja on myös ihmisiä joiden kanssa tulee riitaa helposti, eikä se tarkoita että on ihan hullu.

Mutta ehkäpä sinun ei kannattaisi olla tuon ystävän kanssa kauheasti tekemisissä jos kerran tulee vaan riitaa ja erimielisyyttä.

Vierailija
2/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi kovien paineiden alla henkisesti. Ja sitten musta tuli semmoinen et kilahtelin jatkuvasti lähes joka asiasta, todellisuuden taju alko pikku hiljaa kadota ja kuulemma netin välityksellä uskalsin aina räyhätä ystävilleni mutta kasvotusten juoksen muka karkuun. Ja asiahan ei ole niin! En vaan osaa kasvotusten purkaa niin hyvin tunteitani, en vaan kehtaa huutaa täysiä ja päästää kaiken paskan mikä siellä sisällä on. Mutta nyt kuitenkin, kun tuli viim. syksynä elämänmuutos aloin pikkuhiljaa normalisoitua ja minusta tuli iloinen ja rento jälleen kerran ja tuntui että elämä alkoi hymyillä. Nyt kun kuulin että selkäni takana on puhuttu, raivostuin ja kuohahti, kun oletin että se on jo loppu, tuntui että vanha hirviö minä palasi takasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi