Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävän huonot lantiopohjan lihakset :( Smartballsit vaan valuu

Vierailija
28.03.2012 |

ja valuu ja lopulta luiskahtaa ulos. Tänään tuli postista ja heti piti kokeilla... Synnytyksestä vähän yli kuukausi. Onko mulla toivoakaan kun treeniväline ei edes pysy sisällä?:((

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana lähetää isommilla ja kevyemmillä ja lopuksi kun ne ei anna tehoa siirrytään pieniin ja painavempiin...

Vierailija
2/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku nimenomaan ku tilasin niin siinä luki että aloittajalle :( Onko sitten joku aloittelijaaloittelija?? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap onnistuu reenaus?

Vierailija
4/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana lähetää isommilla ja kevyemmillä ja lopuksi kun ne ei anna tehoa siirrytään pieniin ja painavempiin...

Smartballsithan nimenomaan on isot ja kevyet.

Googlaa smartballs jos et usko.

Vierailija
5/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä mitään murehdi. Sanotaan, että naisen kroppa palautuu synnytyksestä kaksi vuotta. Odottele rauhassa ja katso puolen vuoden päästä tilanne. Anna itsellesi aikaa - sinähän olet tehnyt uuden ihmisen :)

Vierailija
6/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma on tiukka niinku nuorempana... T. 3 alatiesynn.

Vierailija
7/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene montaa kertaa kun saat jo pidettyä ne sisällä, älä huoli!

tekniikan oppiminenkin saattaa olla syynä, ja olet kyllä aika rohkea ja ajoissa liikkeessä jos olet kk sitten synnyttänyt ;)

älä murehdi, odota vaikka kuukausi vielä että kudokset toipuu ja sitten aloita 2x15min/pv treenaaminen, varmasti lihaskunto on sitten jo ihan hyvä!

älä lannistu!

Vierailija
8/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loikoillessani sohvalla ja tein samalla niitä puristusliikkeitä. Sitten pystyinkin jo kävelemään kuulat sisällä ja nykyään voisin vaikka lähteä juoksulenkille - siellä pysyvät.

Vierailija
9/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loikoillessani sohvalla ja tein samalla niitä puristusliikkeitä. Sitten pystyinkin jo kävelemään kuulat sisällä ja nykyään voisin vaikka lähteä juoksulenkille - siellä pysyvät.

Vierailija
10/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka varmasti auttaa ap:ta hänen asiassaan!

ja kuulemma on tiukka niinku nuorempana... T. 3 alatiesynn.

Vierailija
11/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt niin ei ole kauheasti paikat joutuneet venymään. Lihaksia ei ylipäätään ole hirveästi, joten ajattelin että lantionpohjalihaksetkin on varmaan aikas heikossa kunnossa ja tilasin geishakuulat.

Valitsin pienet ja raskaat harjoituskuulat, että olisivat sitten tehokkaat. Ja vielä mitä, ne kuulat vaan katoavat sisuksiin eikä todellakaan tarvitse mitään jännittää että ne siellä pysyisivät. Pahinta on, että on vaikeuksia saada niitä ulos! Ohjeissa sanotaan että lähtisi muka helposti kun vaan rentouttaa lantion, mutta eipä kyllä lähteneet. Jouduin kalastelemaan niitä sormilla aikas kauan enkä sen jälkeen ole uskaltanut kokeilla. :( Tilasin naruttomat kuulat koska narulliset eivät kuulemma ole hygienisiä, mutta enpä tiedä pitäisikö kokeilla uudestaan narullisilla kuulilla.

Onko kellään muulla ollut tätä ongelmaa? Ratkesiko miten?

Vierailija
12/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt niin ei ole kauheasti paikat joutuneet venymään. Lihaksia ei ylipäätään ole hirveästi, joten ajattelin että lantionpohjalihaksetkin on varmaan aikas heikossa kunnossa ja tilasin geishakuulat.

Valitsin pienet ja raskaat harjoituskuulat, että olisivat sitten tehokkaat. Ja vielä mitä, ne kuulat vaan katoavat sisuksiin eikä todellakaan tarvitse mitään jännittää että ne siellä pysyisivät. Pahinta on, että on vaikeuksia saada niitä ulos! Ohjeissa sanotaan että lähtisi muka helposti kun vaan rentouttaa lantion, mutta eipä kyllä lähteneet. Jouduin kalastelemaan niitä sormilla aikas kauan enkä sen jälkeen ole uskaltanut kokeilla. :( Tilasin naruttomat kuulat koska narulliset eivät kuulemma ole hygienisiä, mutta enpä tiedä pitäisikö kokeilla uudestaan narullisilla kuulilla.

Onko kellään muulla ollut tätä ongelmaa? Ratkesiko miten?

Vierailija
13/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sektiolla saanut lapseni.

en tiedä kertooko tuo rakenneviasta vai hyvistä lihaksista vai osaamattomuudesta käyttää kuulia. en ole itsekään kokeillut sen jälkeen kun kaivoin lusikalla toisen palloista ulos.

Vierailija
14/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis olen lukenut että esim. yöllä kuulien pitäminen nukkuessa kävisi jo pienimuotoisesta treenistä, ja ap:lle sängyllä vaakatasossa kuulilla harjoittelu aluksi on varmaan hyvä neuvo kuten joku jo sanoi. :)

Itse taas en tiedä mitä tekisin, sillä en usko kuulien pysyvän sisälläni minkään sortin lihasvoiman ansiosta, vaan sen vuoksi ettei emättimeni (vielä!) ole venynyt ja on aika littana. Ehkä koitan löytää entistä pienemmät ja raskaat kuulat.

Vierailija
15/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli se, että ne olivat liian syvällä. Kun ne laittaa heti suulle, "lihasrenkaan" taakse, pitää lihasten vähän työskennelläkin. Liian syvällä ne tosiaan ovat kuin pesässä ja emätin sulkeutuu niiden edessä. Minulla oli apteekin aqua-kuula, ja sen ohjeesta luin.

En ole synnyttänyt niin ei ole kauheasti paikat joutuneet venymään. Lihaksia ei ylipäätään ole hirveästi, joten ajattelin että lantionpohjalihaksetkin on varmaan aikas heikossa kunnossa ja tilasin geishakuulat. Valitsin pienet ja raskaat harjoituskuulat, että olisivat sitten tehokkaat. Ja vielä mitä, ne kuulat vaan katoavat sisuksiin eikä todellakaan tarvitse mitään jännittää että ne siellä pysyisivät. Pahinta on, että on vaikeuksia saada niitä ulos! Ohjeissa sanotaan että lähtisi muka helposti kun vaan rentouttaa lantion, mutta eipä kyllä lähteneet. Jouduin kalastelemaan niitä sormilla aikas kauan enkä sen jälkeen ole uskaltanut kokeilla. :( Tilasin naruttomat kuulat koska narulliset eivät kuulemma ole hygienisiä, mutta enpä tiedä pitäisikö kokeilla uudestaan narullisilla kuulilla. Onko kellään muulla ollut tätä ongelmaa? Ratkesiko miten?

Vierailija
16/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siksi nostin ylemmäs jotta niistä olisi hyöty. Sitten jouduin lusikoimaan pallot ulos..

Tiedä sitten mistä johtuu, en jaksaisi uskoa että kyse on liian hyväkuntoisista lihaksista.

Vierailija
17/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaan jotakuta mutta tämä on asia mitä en ole ikinä pystynyt käsittämään. Eli siis MITEN SMARTBALLSIT VOIVAT TIPPUA!??? Minä tilasin sellaiset kun ajattelin että noilla sanovat yleensä aloittavansa. Mutten edes viitsinyt niitä sisääni ensimmäisen kerran jälkeen laittaa koska ne ovat VALTAVAT!! Sitten ostin tilalle sellaiset pienet painavat cateyesit. Ne ovat hyvät, pysyvät kyllä aika helposti nekin mutta ihan selvästi niillä pystyn treenaamaan, ja mies huomaa tulokset kun puristan ja kysyn tuntuuko kuinka kova puristus verrattuna aiempaan.

Vierailija
18/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä silloin laittanut niitä syvälle, vaan ihan emättimen suulla olevan lihasrenkaan yläpulelle. Ei silti tarvinnut jännittää ollenkaan, sitten ne itsekseen tuntuivat nousevan ylöspäin ja oli lopulta vaikea saada pois. En myöskään usko, että vahvat lihakset olisivat syynä, vaan ehkä jokin rakenteellinen juttu tai sitten yleinenkin ongelma jos on naruttomat kuulat? Tietääkseni en ole mikään tavallista tiukempi alakerrasta, vaan ihan perus normaali nuori nainen, joten olin yllättynyt.

Vierailija
19/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä silloin laittanut niitä syvälle, vaan ihan emättimen suulla olevan lihasrenkaan yläpulelle. Ei silti tarvinnut jännittää ollenkaan, sitten ne itsekseen tuntuivat nousevan ylöspäin ja oli lopulta vaikea saada pois. En myöskään usko, että vahvat lihakset olisivat syynä, vaan ehkä jokin rakenteellinen juttu tai sitten yleinenkin ongelma jos on naruttomat kuulat? Tietääkseni en ole mikään tavallista tiukempi alakerrasta, vaan ihan perus normaali nuori nainen, joten olin yllättynyt.

Olen nuori, mutta synnyttänyt kuitenkin ja vaikken nyt löysäkään niin tuskin mikään hullun tiukkakaan mutta minä laitan ne enää vaan ihan siihen suulle koska muuten ne ei lähde pois... En myöskään mene niiden kanssa makuuasentoon koska silloin nousevat helpommin.

Vierailija
20/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon sai lisätä painoja (laitoin innoissani paljon painoja). En tiedä, onko eri malleissa eroja, en ole kokeillut pyöreitä kuulia.

15