Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette selvinneet vanhempanne kuolemasta?

Vierailija
28.03.2012 |

Miten olette päässeet yli tai alkaneet taas jaksaa iloita elämästä. Tuntuu, että kaikki on muuttunut lopullisesti eikä elämä ja ilo voi enää koskaan palata..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne normaali, että ei usko että tämä on tapahtunut ja kohta joku sanoo, että kaikki on väärinkäsitystä-

Vierailija
2/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miertin pitkään elämän tarkoitusta ja opinnot kärsi. Olin sitten vuoden töissä ja palasin opiskelemaan. Jotenkin opin tajuamaan, että isäni muisto ja tapa katsoa maailmaa elää mussa. Aluksi jos vaikka näin jotain, jonka tiesin olis kiinnostanut isääni, tuntui pahalta etten sitä enää voinut kertoa hänelle. Mutta sitten tajusin, että katsoin maailmaa isäni silmin. Sitten saatoin kaivata ilolla, eli tajusin, että isä tavallaan aina elää minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kanssa se helpottaa.

Vierailija
4/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona hänen kuollessaaan, joten kuoleman todellisuus iski silloin. Mutta vuosia näin unia, joissa isäni eli. esim näin unta että muutimme äitiäni vanhaan kotiimme, koska isä olikin elossa.

Vierailija
5/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan soittamassa isälle ja sitten ymmärrän että en voikaan..Tapanamme oli soittaa päivittäin.

Vierailija
6/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti ollut läheinen suhde vanhempaasi, muista sitä ilolla ja ole onnellinen. Anna surulle tilaa ja aikaa.

Mulla ei ollut surua kun isä kuoli viisikymppisenä viinaan. En ollut sitä edes tavannut vuosiin. Surua tunsin vain siitä hämärästä muistosta mikä minulla oli hänestä sellaisena kuin hän oli ollessani pieni. En ymmärtänyt hänen sairauttaan enkä antanut anteeksi ennen kuin nyt kun olen sairastunut samaan.

Vierailija
7/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kyseessä täysin yllättävä tapahtuma. Kaikki jäi kesken, ei näe tulevaa lastani ja oli siitä niin iloinen

Vierailija
8/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman isäni kuolema tulee olemaan ilo ja helpotus sillä joudun isäni väkivallan uhan takia asumaan 600km päässä kotipaikkakunnastani. Sinne jäi ystävät, suku ja muut, mutta oman turvallisuuden takia oli pakko muuttaa pois. Isä on pahoinpidellyt minua jo vauvana, jatkoi lapsena ja nuorena, ja ikävä kyllä pahoinpitelyä tapahtui aikuisenakin. Lapseni saatuani laitoin pelin poikki, ja isäni on uhannut kostaa ja vahingoittaa perhettäni. Hullu mikä hullu. Kun kuolee, ostan parasta shampanjaa ja juhlin!!!

Mutta ap, sinulla oli ilmeisesti rakkaat vanhemmat, joten aika auttaa ja henkisen kirjallisuuden lukeminen.

Vierailija
9/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne normaali, että ei usko että tämä on tapahtunut ja kohta joku sanoo, että kaikki on väärinkäsitystä-

ja tunnen vieläkin välillä samalla lailla kuin sinä. Kuolema tuli yllättäen; vielä puolitoista viikkoa ennen poismenoa meistä kukaan ei eds tiennyt vakavata sairaudesta, ei äitinikään.

Vierailija
10/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vanhemman kuolema toi elämän monelle muulle.

Vierailija
11/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on uskoa, että se ihan totta on lopullista, en näe isää enää koskaan. Kuolemasta on puolisen vuotta ja isä kuoli viinaan. En nähnyt häntä moneen vuoteen, kunnes sitten kuolleena. Suren juurikin sitä isää, joka minulla oli lapsena. Onneksi hyviäkin muistoja on mitä muistella. Ja vaikka isä oli mikä oli, hänen viimeiset sanansa minulle oli rakastan sinua :,( Niitä on hyvä muistella, ja toisaalta kuolemasta kuuleminen oli ihan lohdullistakin, kaikki tuskat on häneltä poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi