Jos miehesi makaa sohvalla ja menet viereen ja ehdotat seksiä
Kommentit (38)
"Ei me voida nyt lapset on hereillä!"
Kokeiltu on.
Jos jatkaisin yrittämistä, sanoisi jotain tyyliin "väsyttää" "aina sä ehdotat näitä yömyöhään" (ehdotan kyllä heti kun mahdollista, eli kun olen saanut vauvan kymmeneltä unille) "selkä on kipeä" "justhan me sekstattiin" (=viime kuussa) jne. En enää jaksa oikein ehdotellakaan, ottaa niin päähän tällainen itseni tyrkyttäminen ja ainainen torjutuksi tuleminen. Meillä ei olisi seksiä ikinä, ellen tekisi aloitteita.
että "ei nyt" tai "huomenna" tai "myöhemmin"
eli mun mies ei seksistä piittaa, ei ainakaan mun kanssa ; (((((
olen kokeillut lähestyä, vaan aina sama juttu...
en ole enää jaksanut yrittäää
itsetuntoni ei kestä :( olen niin monesti pahoittanu mieleni ja ollut surullinen monta päivää...
eli seksiä ei ole ollut meillä vuosikausiin, ainakaan 6 voteen :(
ei edes pusua, ei halia, ei myhtään mitään.....
tää on ihan kauheeta.
mitä voisin tehdä ? lähetä pois...
en vaan jaksa sitäkään..
itse siis hoitelen itseni......
Sen 20cm pitkä kulli on a i n a valmis panemaan mua se sanoo vaan "housut kintuun"
Vetää housut pois ja käskee tulla päälle...
Antaisi heti.
Ex-suhteessa ei pantu ikinä, pisin oli 8 vuoden tauko (yhdessä 15 vuotta). joten nyt otan kaiken tästä riemusta irti.
Kysyisi kumminpäin haluan ensin ja sitten naitaisiin.
Tulisi välittömästi kalsareihinsa ja menisi vessaan itkemään, itse katselisin sitten uutiset.
sanoisi että makkarin puolella pimeässä kun ollaan käyty erikseen suihkussa.
"Mitä sää nyt, äläpä nyt... voi että meillä on niin ihana tyttö ja tuo koiraki on kyllä niin tollo höpöttäjä". Kunnon mood killer.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 09:01"]
mikä on reagtio???
[/quote]
eregtio
sanoisi ai nyt vai, ja sitten hän ottaisi pippelin esiin, vemputtaisi sen pystyyn ja alkaisi sen jälkeen nuolla minua. Minun mieheni on aina valmis seksiin.