Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tule ikinä kelpaamaan miehelleni

Vierailija
27.03.2012 |

Aina on joku vialla. En ole riittävän sitä tai tuota, tai sitten teen liikaa sitä tai tuota.

Mikään ei kelpaa. Menin terapiaan, sain mielestäni apua, mutta sittenkään en kelpaa.

Pikkusen väsynyt tähän paskaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 12:36"]

Niinpä niin miksi tehtiin lapsi. Miksi mentiin edes naimisiin? Idioottivastaus: kuviteltiin että niin kuuluu tehdä, ja että ei se elämä pelkkää ruusuilla tanssimista kuulu ollakaan.

No eipä se oikeastaan ole ollut mitään muuta kuin kumppanuutta viimeiset 10 vuotta.

H**vetti että mä olen ollut tyhmä. Ja nyt lapsi saa kärsiä. Se tässä mut meinaa tappaa.

ap

[/quote]

Kumppanuus parhaimmillaan on juuri sitä hyvää avioliittoa. Mutta taidat kuitenkin tarkoittaa jotain muuta sanaa?

Lapsen takia sinun juuri varmaan pitää erota. Mieti nyt miten lapseen vaikuttaa se, miten jatkuvasti yrität miellyttää miestä koskaan siinä ymmärtämättä. Sinä olet nyt ihan kynnysmatto, ja yksikään mies ei ole sen arvoinen. Vaikka eroaisitte, voi mies edelleen olla isä lapselleen. Ja sinä ehkä voisit paremmin itse. 

Vierailija
22/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pärjääminen ei ole sun ongelma. Ja ei lapsen tarvi menettää isäänsä, vaikka eroaisittekin.

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 22:55"]

olen vain niin saatanan pelkuri etten uskalla lähteä.

Mietin miten se pärjäisi ilman minua mutta etenkin miten lapsi pärjäisi ilman isäänsä, jossa roolissa hän on kuitenkin oikein hyvä.

ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 22:35"]

vielä melko pieni lapsi. Se on ainoa asia, joka mua estää lähtemästä.

Sattuu.

tämä oli siis ap

Erosin lapseni isästä kun lapsi oli vain 8kk vanha. Se oli kauheea, mutta ajattelin että lapsi vahingoittuu sitä enemmän, mitä pidempään pysymme yhdessä. En ole katunut päätöstä hetkeäkään.

Vierailija
24/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 23:17"]

te muut vastaavassa tilanteessa olleet ootte kituuttaneet?

Meillä nyt takana 13 vuotta, joista n. 5-6 olleet tosi paskoja.

ap

[/quote]

Ja menitte sitten kuitenkin tekemään lapsen ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan