Miksi sektiolla ulos pulpahtaneet viettävät syntymäpäivää, vaikkeivät ole syntyneet?
Kommentit (49)
facebook ryhma ja adressi??????
sosiaaliturvatunnusta, kansallisuutta ja passia saa?
Mutta, taalla mualimalla se vasta vaikeaa on. Englannissakin puhutaan aina, et date of birth, date of birth! Ja maa yritan niille sannoo, et maa tartten date of coming out of my mother's belly, mutta sita ei saa laittaa niin? Musta taa on jotenkin tosi hamaavaa. Nyt musta tuntuu et mun aidille laitetaan liikaa kunniaa siita, et vaikka han kantoi mua 9kk ja karsi mielettomia tuskia yrittaessaa synnyttaa mua, niin ei silti onnistunut ja mun mielesta sen pitaisi olla siis maanpaalle ilmestymisen paiva tai vatsasta ulostulon paiva.
Ihanaa, kiitos. Siis mähän en ookkaan kolmikymppinen, olen iätön! Kiitoskiitoskiitos, nyt ei pukkaa enää ikäkriisejä.
terveisin maailmaan tullut lapsi.
Tääkin on nii paras ja totta:D
Ja tuli mieleen, että ku joku mainitti että oonko teiniäiti, nii millä perusteella ns.teiniäiti ois huonompi, ku tällane "ikäloppu"?:D Kyllä oon tavannu aiva mahtavia ja ihania teiniäitejä ja nostan hattua niillr, ku kantavat vastuunsa teoistaan:) Oli sitte sektiolla tai ei:D Oottako koskaa miettiny mite ootte ite syntyny? Ite oon syntyny jalat eellä alateitse..ei se sekään normaalia ole....
Meillä oli juuri viime kuussa sektion vuosijuhlat lapselle ja samalla vietimme miehen kanssa tiukan pillun juhlaa.
Meillä oli hiljattain lapsen 5-vuotissynttärit ja tiukan pillun muistopäivä =(
Mulle on tehty kahdesti sektio ja kyllä mä olen silti kaikki kolme lastani (kaksoset mukana) synnyttänyt. Jos en olisi synnyttänyt niin lapset olisi edelleen kohdussa. Kaksi sektiota kokeneena, joista toisen kanssa toipuminen kesti reilusti toista kuukautta en juurikaan pidä minkäänlaisessa arvossa teidän alatiesynnyttäjien marinoita ja uhritarinoita synnyttämisestä.
ole synnytys, niin miksi sitten pitää erikseen puhua alatiesynnytyksestä? Ei kai kukaan nyt yläteitse synnytä...
Kaikki lapset syntyvät mutta kaikki eivät synny synnytyksen avulla vaan osa syntyy leikkauksen myötä.
Mutta, taalla mualimalla se vasta vaikeaa on. Englannissakin puhutaan aina, et date of birth, date of birth! Ja maa yritan niille sannoo, et maa tartten date of coming out of my mother's belly, mutta sita ei saa laittaa niin? Musta taa on jotenkin tosi hamaavaa. Nyt musta tuntuu et mun aidille laitetaan liikaa kunniaa siita, et vaikka han kantoi mua 9kk ja karsi mielettomia tuskia yrittaessaa synnyttaa mua, niin ei silti onnistunut ja mun mielesta sen pitaisi olla siis maanpaalle ilmestymisen paiva tai vatsasta ulostulon paiva.