Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mun uudessa työpaikassa ei ymmärretä vitsejä!

Vierailija
27.03.2012 |

Esimies ja eräs nsinen lähtivät samalla kyydillä koulutukseen. Naureskelin siihen vihjailevasti että oikein yhdessä ollaan lähdössä...

sain kaikilta takas jäätävää hiljaisuutta ja nenän vartta pitkin tuijotusta. Huokaus.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton tapainen/sisältöinen vitsimaailma ei istu joka paikkaan-jokaiselle. Meillä nyt on ihan sairaat jutut ja heitot, muttta kyllä olin alkuun varovainen ja edelleeenkin on joitain ihmisiä joille ei voi samanlaista läppää heittää.

Siellä teidän firmassahan on voinut olla vaikka joku lähentelytapaus ja nollatoleranssi vihjaileville jutuille.

Ole varovainen jos olet koeajalla.

Vierailija
2/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä esimies ei halua että hänestä heitetään läppää.. muutenkin kannattaa tutustua ihmissin hyvin, ennen kuin lähtee heittämään tuollaista juttua. Itse kyllä tajuasin tuon vitsiksi, mutta eivät kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia vastaavien juttujen uhri, koska viihdyin hyvin miesseurassa.

Ei, en ole koskaan pettänyt omaa puolisoani mitenkään.

Vierailija
4/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi vieraat ihmiset harvemmin vitsailee toisilleen tuollaista "henkilökohtaista", joten saattoivat ihmetellä vähän.

Vierailija
5/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki mulkaisivat vain tyyliin "oles nyt hiljaa, ei sitä kaikille kuuluteta"?

Vierailija
6/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei toi edes ollut hauskaa. Ehkä ne katsoi sua nenänvarttaan pitkin siksi, että juttusi oli niiiiin huoooooono.

Vierailija
7/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta kaksimieliset vihjailut sopivat harvalle työpaikalle. Olen itse sellainen, että oikeassa seurassa saatan heittää todella luokatonta ja hävytöntä läppää, mutta olen oppinut hillitsemään kieleni tarvittaessa. Myös työpaikalle sopivaan huumoriin tottuu ja se naurattaa vaikkei olisikaan niin hurttia kuin mihin omat rahkeet riittäisi. Alapääjutut missään muodossa nyt vain ovat sellaisia, mitä kannattaa "sivistyneessä" seurassa välttää.

Vierailija
8/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään nauruun tarvitaan oivallus. Mäkin sanoisin tohon, että aha, vaikka hyville oivalluksille nauran vedet silmissä!

Vierailija
9/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki mulkaisivat vain tyyliin "oles nyt hiljaa, ei sitä kaikille kuuluteta"?

näin tai sitten ne karsastivat sitä, että uusi tyyppi puhuu työkavereiden seksielämästä (sehän oli vitsin sisältö). Kannattaa tosiaan ensin itsekseen katsella, millainen meininki porukassa on. Jos on itse uusi, niin ne omat vitsitkin saattaa tulla ulos ihan väärällä tavalla, ja toisella tavalla sanottuna juttu olisikin ollut harmiton.

Vierailija
10/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellistä tilannetajuttomuutta heittää tollasta puolitutuille ihmisille, etenkin omalle pomolleen.

Vierailija
11/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelta työntekijältä.

Heitto olisi saattanut olla hauska jos tuntisitte toisenne hyvin ja kohde olisi sopiva.

Ap, tilannetajua nyt kehiin.

Vierailija
12/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi moni ihminen on hankaluuksissa.

Vierailija
13/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sen takia ne uudet työkaverit meni vähän vaikeaksi. Pitää olla vähän sosiaalista silmää ettei mitä vaan "vitsejä" ala laukoa vieraille ihmisille (eikä toi edes ollut hauska; kuten joku sanoi niin siitä puuttui oivallus joka siitä tekisi hauskan).

Vierailija
14/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaantuneeksi jos joku työpaikalla vitsailisi tuolla tavalla lähtiessäni vaikkapa neuvottelureissulle miespuolisen esimieheni kanssa. Ja olo olisi vaivaantunut varmasti pidempäänkin kuin juuri tuon vitsailutilanteen ajan.

Seksisuhdevihjailut eivät yksinkertaisesti kuulu työpaikalle.

Voisin kuvitella, että ihmiset kokevat olonsa vielä pitkään vaivaantuneeksi ap:n sutkautuksen vuoksi hänen seurassaan, sillä se antaa mielestäni viestin, että ap:n ajatusmaailmaa dominoi seksi ja seksuaalisuus. Eli että näet kaksimielisyyttä ihan normaaleissa työelämän tilanteissa.

Vierailija
15/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä hyvä porukka, ollaan kavereita ja jutut on välillä hurjia. Mutta jos joku, etenkin joku uusi työntekijä, alkaisi vihjailla jotain noin kusipäistä niin kyllä vetäisi hiljaiseksi (ja tähän ap varmaan ilkkuisi että "ai ihan hiljai-SEKSI vai").

Työmme on stressaavaa ja hyvä porukka johon voi luottaa on avainasia. Siihen ei kaivata mitään juoruakkoja kehittelemään turhia tarinoita.

vaivaantuneeksi jos joku työpaikalla vitsailisi tuolla tavalla lähtiessäni vaikkapa neuvottelureissulle miespuolisen esimieheni kanssa. Ja olo olisi vaivaantunut varmasti pidempäänkin kuin juuri tuon vitsailutilanteen ajan.

Seksisuhdevihjailut eivät yksinkertaisesti kuulu työpaikalle.

Voisin kuvitella, että ihmiset kokevat olonsa vielä pitkään vaivaantuneeksi ap:n sutkautuksen vuoksi hänen seurassaan, sillä se antaa mielestäni viestin, että ap:n ajatusmaailmaa dominoi seksi ja seksuaalisuus. Eli että näet kaksimielisyyttä ihan normaaleissa työelämän tilanteissa.

Vierailija
16/23 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vetäisi hiljaiseksi (ja tähän ap varmaan ilkkuisi että "ai ihan hiljai-SEKSI vai").

TToi on just samaa luokkaa kuin ap:n alkuperäinenkin vitsi. Oikeesti, ap kuulostaa ihan 13-vuotiaalta pojalta.

Vierailija
17/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vetäisi hiljaiseksi (ja tähän ap varmaan ilkkuisi että "ai ihan hiljai-SEKSI vai").

TToi on just samaa luokkaa kuin ap:n alkuperäinenkin vitsi. Oikeesti, ap kuulostaa ihan 13-vuotiaalta pojalta.

Joltain keskenkasvuiselta pojalta voisi odottaa tuollaista. Oikeasti todella junttia käytöstä.

"Parasta" tässä on se, että ap ihmettelee ilmeisesti aidosti kun "huumoria" ei ymmärretä. Missä sinun edellinen työpaikkasi oli? Satamajätkänä? Varastossa?

Vierailija
18/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n juttu tuskin on kenestäkään hauska, ellei siihen liittyisi sellaista taustaa, joka tekee siitä hauskan.

Uutena työkaverina kannattaa keskittyä ilmapiirin haisteluun, itselleen nauramiseen jne. Meillä kävi töissä vähän samanlainen tilanne. Minua kiusoitellaan parista ominaisuudestani töissä lähes päivittäin. Vitsi jalostuu ajan mittaan ja nauran itse vedet silmissä työkavereiden kommenteille. Kun yhteisöön juuri tullut uusi ihminen vitsaili samasta asiasta, työkaverit pahastuivat puolestani. Vitsi epäonnistui, koska puuttui sisäpiiritieto asiasta.

Vierailija
19/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerät ihmiset viljelevät tuollaista huuomoria työpaikalla.

Vierailija
20/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kommentoinut lainkaan aloitukseesi? Miten työkaverit suhtautuivat sinuun seuraavana päivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi