Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaan lapseni kiusaajan äitineen

Vierailija
27.03.2012 |

"palaverissa".

Mitä sanon... asiallisesti, mutta et tajuaa miten paljon meille tuskaa tuottaa. Help!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei halua lapsensa kiusaavan eikä olevan kiusattu.

Pyydät kiusaajan äidiltä avun huolehtimaan kiusaamisen loppuvan. Kerrot hänelle tuskastanne konkreettisesti, mitä se on teille aiheuttanut.

Vierailija
2/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanallisesti minua ja lastani vastaan, minunkin lapseni sitä ja tätä yms. vaikka olen ko. kiusaajan kanssa itsekin kahden puhunut asiasta, kun jäi ns. rysän päältä kiinni.

toivon vain onnea sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanallisesti minua ja lastani vastaan, minunkin lapseni sitä ja tätä yms. vaikka olen ko. kiusaajan kanssa itsekin kahden puhunut asiasta, kun jäi ns. rysän päältä kiinni.

Vierailija
4/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilaistani kiusattiin niin, että loppupeleissä oman lapseni piti ulkoilla eri aikaan kuin kiusaajan, koska hoitajat eivät kyenneet kiusaajalle mitään.

kiusaajan äiti oli sitten saanut eskarista puhuttelua ja sen seurauksena pyysi minun puhelinnumeron ja soitti erittäin agressiivisen puhelun, josta olin todella järkyttynyt :(.

Vierailija
5/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiusaajan äiti tajuaa kuinka paljon tuskaa kiusaaminen aiheuttaa. Ei todellakaan ole helppoa sille kiusaajan äidillekään.

Vierailija
6/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää tätä kiusaajaa enkä sen äitiä. Olen itse aika kiihtyneessä tilassa , toivottavasti osaan hillitä itseni :S ap

eskarilaistani kiusattiin niin, että loppupeleissä oman lapseni piti ulkoilla eri aikaan kuin kiusaajan, koska hoitajat eivät kyenneet kiusaajalle mitään.

kiusaajan äiti oli sitten saanut eskarista puhuttelua ja sen seurauksena pyysi minun puhelinnumeron ja soitti erittäin agressiivisen puhelun, josta olin todella järkyttynyt :(.

Vierailija
7/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiusaajan äiti tajuaa kuinka paljon tuskaa kiusaaminen aiheuttaa. Ei todellakaan ole helppoa sille kiusaajan äidillekään.

Vierailija
8/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko tästä tapaamisesta apua kiusaamisen suhteen. Tsemppiä!

Vierailija
9/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko tästä tapaamisesta apua kiusaamisen suhteen. Tsemppiä!

Vierailija
10/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hyvinvoinnin vuoksi toivon teille hienoa neuvotteluhetkeä!

Vierailija
11/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hyvinvoinnin vuoksi toivon teille hienoa neuvotteluhetkeä!

Vierailija
12/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluavat!! Ei viititä koska on hyvä olla kun omaa lasta ei kiusata.

Meillä on 3 lasta ja kaikkia on kiusattu jossain vaiheessa. Olen nostanut niin suuren metelin että on yleensä loppunut, opettajat ja vanhenmat.

Nyt kiusaa naapurin mamu kakara, kävi pyytää poikaamme ulos tänään, no heti oli homoksi ja huonoksi ekaluokkalaista haukkumassa, huomenna kyllä kysyn pojalta, että kerroppa mitä se homo tarkoittaa, kun poikaani sillänimellä kutsut ja kerron kyllä mitä tarkoittaa ja sanon että samalainen ihminen homo on kuin muutkin, te maahanmuuttajat kuin me suomalaiset..

Vierailija
13/15 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta jospa se sitten on niin että sinunkin lapsi on tehnyt pahaa toiselle?

Eli sinä voit hyökätä ja syyttää mutta toisen lapsen äiti ei saa lapsestaan sanoa että HÄNTÄKIN on kiusattu ja SINUN lapsen kautta? Eihän sitäkään voi sivuuttaa! :(

Minua ainakin häiritsee jos lastani kiustaan mutta myös se jos lapseni kiusaa. Molempiin puutun, en vain siihen jos lastani kiusataan. Tuo on kolmonen tylyä. Sinä kaadat bensaa kiusaamiselle jos noin teet.

Vierailija
14/15 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä olisi varmaan muistaa se hyvä Raamatun opetus (ja sanon tämän ei-uskiksena) että rakasta synnintekijää, mutta vihaa syntiä. Eli koeta lähestyä asiaa rakentavasti liikaa uhriutumatta. Kiusaaminen on ongelma sille kiusaajalle ihan yhtä lailla kuin kiusatulle. Ja vaikka omassa lapsessakin olisi 'vikaa', on aivan yhtä tärkeää ratkaista tilanne niin että kiusanteko ja syrjintä loppuvat. Uskon lastenkin kyllä tajuavan tekojensa typeryyden jos se heille selvästi selitetään ja tehdään myös selväksi, että se ei voi jatkua.

Vierailija
15/15 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisisin sen verran, että tässä on varmaan kysymys asiasta josta voidaan keskustella, ei neuvotella.

Itselläni nämä kiusaamisasiat ovat menneet puolin ja toisin niin, että olen ottanut aikuisen asenteen ja olen selvittänyt syyttelemättä ketään, mitä on tapahtunut, missä ja miksi. Sitten on vain napakasti ilmoitettava oma vaade asiassa ( kiusaaminen loppuu tms) ja pysyttävä järkkymättä kannassaan.

Poikkeuksetta sieltä toinen vanhempi on tullut mukaan ja asiat on saatu selviteltyä hyvässä hengessä, mutta se vaatii sen että ei aleta syyttelemään ketään vaan nähdään lapset lapsina, ja korjataan heidän tekojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä