Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 17 eikä mitään näy vielä! :)

Vierailija
27.03.2012 |

jos alasti katsoo, näkee eron, tai tiukoissa vaatteissa. Mutta käytän äitiyshousuja kun omat ei mahdu mahan kohdalta, paidan kun laittaa päälle niin ei huomaa jollei nuole ihoa se paita.

Ja tää on jo kolmas. Onko muita samanlaisia pikkumahaisia? Mä voin vielä nukkuakin melkein mahallaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kolmannesta maha näkyi jo tosi aikaisin ja rv 17 oli jo tosi iso. Eipä tarvinnut kenellekään asiaa kertoa :)

Vierailija
2/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin ainakin, ettei erotu. Mulla on vatsamakkara ja sen alla niin pieni vauvamaha, ettei jälkimäistä erotu. Toinen lapsi tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että se kasvaa ja lopussa on iso olla vaikkei valtava tynnyri ookaan koskaan ollut. Mä nautin enemmän potkuista kuin isosta mahasta ;)

Ei tartte surkutella, ei kaikki tykkää isosta masusta, kyllähän se ennen pitkää ahdistaa kantajaansa.

Vierailija
4/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 25 ja maha on jo tosi iso. Odotan kolmatta. Olen kurkkuani myöten täynnä jatkuvia kommentteja ja päivittelyjä mahan koosta. Joko siitä tai sukupuolesta tai sitten joku tivaa vointia jatkuvalla syötöllä. Mutta pahinta on kyllä jatkuva mahan päivittely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä