Onko kellekään muulle käynyt niin, että mies on alkanut tuntua fyysisesti vastenmieliseltä?
Mulle kävi oikeastaan heti vauvan saannin jälkeen niin. Oikeastaan se alkoi heti, kun vauva oli syntynyt ja tuntui kaikkein voimakkaimmalta silloin, mies haisikin pahalta nenääni. Tunne on lieventynyt, mutta ei ole silti kadonnut. Vauva on puolivuotias.
Kommentit (9)
Pienen vauvan kanssa hormonit kääntää homman niin, ettei tee mieli seksiä. Suojelee imetystä ja vauvan ravinnonsaantia, ettei heti uudestaan hankkiudu raskaaksi. Tsekatkaa tilanne kun lopetat imettämisen ja sitten kuluu pari kolme kuukautta. Sillä välin: puhukaa tilanne auki, sopikaa että koetatte kestää ja anna miehelle avoin lupa runkata. Eiköhän se aikaa myöten mene ohi.
Mulle käynyt näin. Miehen kanssa oltu reilu kymmenen vuotta yhdessä. Viime vuosina miehen haju, maku, kosketus, kaikki tuntuu väärältä ja jotenkin ällöttävältä. Seksi on piinaa. Kyllä, tämä on kamalaa. Alkoi ehkä henkisestä vieraantumisesta. Mies loi vaan uraansa ja jätti minut hoitamaan kodin ja pienet lapset. Olin yksin ja monesti hyvin väsynyt. Lapset jo isompia nyt ja olen itsekin jo työelämässä, mutta jokin on muuttunut. En luota siihen, että mies ei jättäisi minua yksin tiukan paikan tullen, en oikein kunnioita miestäni. Olen nykyään hyvin itsenäinen ja kyllä, minulla on ollut pari kuukautta rakastaja jota haluan koko ajan.
anna miehelle avoin lupa runkata
LUPA runkata?? Eikö se nyt ole jokaisen oikeus ihan ilman puolison lupaa? Voi herranjumala mammuliinit...
-6-
niin kauan, kun lapsi haluaa (ellei nyt ihan mahdottomiin mene).
Puhua... no niin pitäis puhua, kaikenlaisesta, mutta kun miehen kanssa on niin vaikea puhua mistään. Pitäis yrittää enemmän. Runkkauslupa on ollut aina.
Toivottavasti menis ohi. Ei olla kumpikaan kovin seksuaalisia ihmisiä, mutta tää on tosi huono juttu parisuhteelle.
Ap
kauhea tilanne, mutta ei välttämättä parane, jos sanot suoraan, miltä tuntuu. Sano jotenkin muuten? Että nyt et halua ja mielessä vaan vauva? ota omaksi ongelmaksesi, jos sanot, että mies ällöttää, niin eipä siinä sitten mitään..mitään enää.
taitoi oma nenä temppuilla. Asia korjaantui taas muutaman viikon kuluttua synnytyksestä
Parikin tapausta, eikä liity lasten saamiseen mitenkään. Siinä vaiheessa kun suhde alkaa olla finaalissa, mutta ei vielä pysty tekemään lopullista ratkaisua, on mies alkanut todella oksettaa. Kaikki sen tavat, puheääni, vaatteet, käyttäytyminen, ulkonäkö, sanonnat mitä käyttää... KAIKKI on alkanut ällöttää ja ärsyttää ihan helvetisti. Eli aika selvä merkki tulevasta erosta.
muutaman eri miehen kanssa. Parisuhde on muutenkin ollut kuralla ja seksielämä alkanut tökkimään ja lopulta mies on ollut minusta vastenmielinen. Minulla ei ole ollut paluuta parempaan noissa tilanteissa vaan ero on tullut. Mutta ehkä sinulla on kyse jostain väliaikaisesta hormonitoimintaan liittyvästä? Nykyisen mieheni kanssa seksielämä kuihtui lähes olemattomiin vuosiksi lastensaannin jälkeen mutta missään vaiheessa itse mies ei ole tuntunut vastenmieliseltä, pelkästään seksi ei innosta. Nyt näkyy vihdoin valoa tunnelin päässä 5 vuoden kuivan kauden jälkeen.