Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse mustasukkaisuudestani ja siksipä lienee paras lopettaa suhde?

Vierailija
26.03.2012 |

Olen ollut aika monta vuotta yksin. Ja edellisessä avioliitossa minä olin se pettäjä ym. Nyt vireillä on uusi suhde ja kaikki mahdollinen mustasukkaisuus puskee pintaan. En haluiaisi miehen käyvän missään ilman minua, baariin ei ole asiaa ym. Olen tutkinut salaa puhelimet ja kyylännyt kaikki nimet, googlannut entiset tyttöystävät. Yhdestä en varsinkaan pääse yli sillä hän on minua kauniimpi. Kaikki tämä mustasukkaisuus kiduttaa minua siinä määrin että tuntuu parhaalta luovuttaa kokonaan, ennen kuin tuntea jatkuvaa pahaa oloa suhteen vuoksi.

Kai minun on paras sitten vain olla yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta, kyllä mustasukkaisuuden tunteita voi oppia käsittelemään ja hallitsemaan niin etteivät ne suhteita enää estä eikä jatkuvasti kiduta. Jos ei omin avuin onnistu niin ammattiapuakin on saatavilla. Ei kenenkään, joka ei muuten halua olla yksin, pidä tuomita itseään loppuiän sinkkuuteen sen takia että on ongelma mustasukkaisuuden tunteiden kanssa, katkeraksi siitä vaan tulee.

Vierailija
2/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteni on ihan järkyttävä, kaikkinielevä tunne. Se imee energian kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löisin sananlaskulla? Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää...

Vierailija
4/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petoksesta maksaa saatanan kovan hinnan. En ikinä voinut kuvitellakaan, kuinka kovan. Koska tiedän omakohtaisesti mihin valehteluun ja epärehellisyyteen ihminen pystyy, miten voin luottaa enää mihinkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi