Ettekö te naiset tajua että miehiä ei kiinnosta teissä kuin paneminen ja ulkonäkö?
Mitä nuorempi ja kiihkeämpi niin sen parempi.
Muuten olette miehille yhdentekeviä.
Ja tämä ei ole provo vaan TOTUUS.
Kommentit (41)
kiinnostaa vaan miehen ULKONÄKÖ ja RAHAT
että kiinnostaa vaan ulkonäkö ja seksi. Sen takia kait sitä pariudutaan.
Ulkonäkö on täysin sivuseikka, panna et enää jaksa edes omiksi tarpeiksi.
Silloin sinäkin tarvitset naista siivoamaan, pyykkäämään, laittamaan ruokaa ja tekemään muillakin tavoilla elämän helpommaksi, ehkä myös mukavammaksi (naisesta riippuen).
Mieheni on tehnyt varsin väärän valinnan kun halusi minut vaimokseen jos ulkonäkö ja seksi ovat ainoat mitä hän haluaa.
Aloittaja voi olla aivan oikeassa siinä, että ulkonäkö ja seksi olivat suurimmat valttini suhteen alussa.
Selitä mulle, miksi se sitten nyt 20 vuotta myöhemmin on niin pettynyt siihen, että en hoida huushollia tarpeeksi hyvin? Siis jos ei se tosiaan muuta haluaisi kuin katsella komeaa ulkomuotoani ja panna?
kotitöissä ja lastenhoidossa eli mahdollistat hänen itsenäisen elämänsä. Miehelläsi on melko varmasti suhde jonkun kauniin ja nuoren naisen kanssa toisaalla. Olen eri mieltä ap:n kanssa. Mielestäni mies tarvitsee kaksi naista joista toinen mahdollistaa miehelle
a) mahdollisuuden rentouttavaan vapaa-aikaan eli huolehtii kodin- ja lastenhoidosta, miehen pyykeistä jne.
b) mahdollisuuden naida estottomasti ja kiihkeästi mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvännäköistä naista
Todellisella menestyjällä on elämässään sekä a) & b) naiset.
myös minun miehelleni. Olisi kiva jos miestä kiinnostaisi se paneminen edes vähän enemmän. Ja ei, ei ole toista naista tai vikaa parisuhteessa, mies ei nyt vaan ole niin älyttömän innostunut mokomasta vaivalloisesta asiasta...
Lopulta kyse suhteissa on kuitenkin vain hyötymisestä.
Mutta silti katsotaan karsaasti naista, joka näyttää hakevan elättäjää/huolehtijaa.
Mutta silti katsotaan karsaasti naista, joka näyttää hakevan elättäjää/huolehtijaa.
mies on se joka saa vaatia ja nainen on se jonka kuuluu antaa. On luonnollista että mies käyttää valtaa naisiin hyötymällä naisista a) kodinhoitajan ja b) rakastajattaren muodossa, mutta luonnotonta ja vastenmielistä jos nainen käyttää vastaavaa valtaa mieheen.
Miesasiamiehet pyrkivät puuttumaan nykyiseen epäkohtaan eli siihen että nainen yrittää saada miehelle kuuluvaa valtaa itselleen. Tavoitteena on palata sellaiseen yhteiskuntaan, jossa naisella ilman miehen valtaa ja holhousta ei ole mitään arvoa. Sinkkunaisilla ja varsinkaan yksinhuoltajanaisilla on tuossa miesasiamiehen ihanneyhteiskunnassa yhteiskunnassa ahtaimmat oltavat.
Nainen joutuu yhteiskunnallista arvostusta saadakseen alitumaan miehen vallalle MUTTA vastineeksi nauttimastaan arvostuksesta hän joutuu maksamaan eli antamaan miehelle riittävästi hyötyä panostamalla joko kotitöihin tai seksiin. Näin kaikki voittavat.
Ennustusta jota kirjoitin opitaan pitämään tulevaisuudessa luonnollisena ja ainoana oikeana yhteiskunnassa elämisen muotona, kuten oli jo historiassa aikaisemmin.
Mutta silti katsotaan karsaasti naista, joka näyttää hakevan elättäjää/huolehtijaa.mies on se joka saa vaatia ja nainen on se jonka kuuluu antaa. On luonnollista että mies käyttää valtaa naisiin hyötymällä naisista a) kodinhoitajan ja b) rakastajattaren muodossa, mutta luonnotonta ja vastenmielistä jos nainen käyttää vastaavaa valtaa mieheen.
Miesasiamiehet pyrkivät puuttumaan nykyiseen epäkohtaan eli siihen että nainen yrittää saada miehelle kuuluvaa valtaa itselleen. Tavoitteena on palata sellaiseen yhteiskuntaan, jossa naisella ilman miehen valtaa ja holhousta ei ole mitään arvoa. Sinkkunaisilla ja varsinkaan yksinhuoltajanaisilla on tuossa miesasiamiehen ihanneyhteiskunnassa yhteiskunnassa ahtaimmat oltavat.
Nainen joutuu yhteiskunnallista arvostusta saadakseen alitumaan miehen vallalle MUTTA vastineeksi nauttimastaan arvostuksesta hän joutuu maksamaan eli antamaan miehelle riittävästi hyötyä panostamalla joko kotitöihin tai seksiin. Näin kaikki voittavat.Ennustusta jota kirjoitin opitaan pitämään tulevaisuudessa luonnollisena ja ainoana oikeana yhteiskunnassa elämisen muotona, kuten oli jo historiassa aikaisemmin.
on vähentää naisten koulutusta ja lisätä uskonnollista aivopesua ja Jumalan rangaistuksilla pelottelua, mieluiten lapsesta saakka. Mies sinänsä ei riitä auktoriteetiksi mutta Jumalan sanaan vetoaminen riittää.
t. ex-VL, nyk. feministi
Mutta silti katsotaan karsaasti naista, joka näyttää hakevan elättäjää/huolehtijaa.mies on se joka saa vaatia ja nainen on se jonka kuuluu antaa. On luonnollista että mies käyttää valtaa naisiin hyötymällä naisista a) kodinhoitajan ja b) rakastajattaren muodossa, mutta luonnotonta ja vastenmielistä jos nainen käyttää vastaavaa valtaa mieheen.
Nainen joutuu yhteiskunnallista arvostusta saadakseen alitumaan miehen vallalle MUTTA vastineeksi nauttimastaan arvostuksesta hän joutuu maksamaan eli antamaan miehelle riittävästi hyötyä panostamalla joko kotitöihin tai seksiin. Näin kaikki voittavat.Ennustusta jota kirjoitin opitaan pitämään tulevaisuudessa luonnollisena ja ainoana oikeana yhteiskunnassa elämisen muotona, kuten oli jo historiassa aikaisemmin.
miehet osaavat vaatia kuitenkin, että nainen tuo MYÖS sen taloudellisen panoksen näiden lisäksi. Mitä omillaan toimeentuleva nainen sillä miehellä tekee?
Seksiä saa aina irtonumerona, jos siitä välittää, ja sitä rakkautta nyt ei ole olemassakaan.
ku kattoo mun ulkomuotoo ja panna mua...
Loppuja varten on vaimot.
En, ja onneksi miehenikään ei ole tätä tajunnut=)
miehet osaavat vaatia kuitenkin, että nainen tuo MYÖS sen taloudellisen panoksen näiden lisäksi. Mitä omillaan toimeentuleva nainen sillä miehellä tekee?
Seksiä saa aina irtonumerona, jos siitä välittää, ja sitä rakkautta nyt ei ole olemassakaan.
helpottaisi jokaisen naisen elämää. Jokainen mies on pohjimmiltaan naisvihaaja joka himoitsee teini-ikäisiä. Se on totuus jota ei kuitenkaan saa todeta ääneen.
no en tiedä mikä miehessä sitten kiinnostaa, en ole hyvännäköinen ja miehellä on seksiongelmia, mistä johtuen seksielämämme on vähäistä.
Eli aloittaja voisi tietysti kertoa miksi rumat naiset ja seksikyvyttömät miehet ovat parisuhteessa.
Mulle on ihan sama mitä sinä naisista haluta, mutta minä tiedän mitä mun mies musta haluaa.
Mun mieheni haluaa myös jälkeläisiä kanssani. Koko ajan tyrkkää tiineeksi. :( Se vasta onkin luonnonlaki!
Minä en ole kaunis, enkä laiha, enkä rikas. Silti mies meni mun kans naimisiin ym. Seksiä tosin saa aina kun haluaa, ei kylläkään kovin usein jaksa. Mies on sanonut minulle että minä olen hänelle kaikki mitä hänellä on. En usko että tarkoitti ulkonäköä tai panemista (vaikka olenkin hyvä panemaan)
"Niin kauan kuin kuvittelemme, että jollakin toisella on valta tehdä meidät onnellisiksi, me valmistaudumme ottamaan uhrin aseman".
Codependence: The Dance of Wounded Souls
Se kuitenkin tuo leivän pöytään, antaa minun olla kotirouvana, hoitaa lapsia ja osallistuu kodinhoitoon.
Eikä se paneminenkaan mitenkään vastenmielistä ole.
Onpa täällä katkeroitunutta porukkaa. Joo, on mulkkuja ja sitten on ihania. Mulla on ihana mies ja rakkaus - on se sittenkin olemassa.
Näkisit vaan.:)