Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis MITEN pystyitte lopettaa kynsien pureskelun?

Vierailija
26.03.2012 |

kynnet suunnilleen tossa kunnossa http://research.fuseink.com/artifactimg/MTMxNzI3ODc1MzE1MDNfMQ.jpg (googlesta) ja haluisin vaan niin lopettaa, mut ei pysty :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kynsilakat koko ajan hyvänä. Ilman lakkaa tai lohjenneilla lakoilla alan puremaan kynsiäni, mutta siistejä lakattuka kynsiä en pure. Lakkaan kynteni n. 3 kertaa viikossa.

Vierailija
22/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska sattuma. Itse alotin juuri viikko sitten sähkötupakan polttamisen nikotiinittomilla nesteillä, jotta mm. kynsien pureskelu vähenisi. Toiminut mulla!

Tuossahan siirtää vaan yhden "riippuvuuden" toiseen. Kohta sit etsii keinoja kuinka lopettaa sähkötupakan polttaminen, jne. 

Tosiaan nikotiinittomilla nesteillä, eli fyysistä riippuvuutta ei ainakaan tule. Sähkötupakka nikotiinittomalla nesteellä ei ole muuta kuin maustettua vesihöyryä. Mielestäni se on huomattavasti pienempi paha kuin kynsien jyystäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kymmenen vuotta sitten otettiin kaverin kans kisa, et kumpi on pitempään purematta kynsiä. Häviäjä ostaa karkkipussin. Mulla loppu siihen, kaverilla ei. Piti vaan keksiä jotain tekemistä käsille, käsitöitä tai piirtelyä tai kädet pepun alle, jos ei muu auttanut. Eli tahdonvoimalla pääsee eroon.

En muuten koskaan saanut sitä karkkipussia. Kaveri ei ollut hyvä häviäjä. :(