Mikä vi*un virikehoito?
Tuttu laittoi poikansa (3v) virikehoitoon, on siellä 2krt/vk. Mitä virikettä hän siellä saa, muita lapsia on 1-2 hänen lisäksi. Tällä pojalla on kotona pikkuveli. Onko virikehoito hieno nimitys sille ettei äiti jaksa olla kahden lapsensa kanssa kotona vai mikä on homman nimi?
Kommentit (7)
oikeassa mutta pysytään nyt kuitenkin asiassa, vai osuinko arkaan paikkaan?
ap
selittää, mutta oma lapseni on päiväkodissa virikehoidossa. Se tarkoittaa se, että hänen ei tarvitse olla hoidossa siksi, että vanhemmat ovat töissä vaan siksi, että hän saa virikkeitä. Mitä ne sitten ikinä ovatkaan :)
mut miten olisi ikätasoinen seura? Ohjattu tekeminen?
Vaikea sanoa, kun ei tapausta tunne. Mutta ei se syy ole kenenkään ulkopuolisen asia. Mä uskon siihen, että kaikki tekee omat ratkaisunsa siihen malliin, mikä heille on parasta. Jos mun kaveri tekee noin, niin sitten se tekee. Ei kaiva mun takapuolta millään lailla ja hyvä jos auttaa heitä jotenkin.
no toi 2x viikossa voi olla lapsestakn ihan hauskaa, ja voi tehdä pikkuveljelle hyvää että saa välillä omia äidin itselleen.
Saahan poika olla 5 päivää viikossa kotona äidin kanssa.
tehdään usein enemmän kaikkea kivaa kuin kotona - lauletaan, askarrellaan, jumpataan, ulkoillaan. Äiti ei vauvan kanssa ehdi kaikkeen tuohon. Lisäksi siellä on leikkikavereita. Lyhyillä päivillä on ihan perusteltua.
Ei yllätä yhtään, että saat "huonoja" vastauksia.
Ja tiedät just varmaan mitä virikehoito tarkoittaa.
tekstisi perusteella kaipaisit itsellesi vähän virikkeitä.
Mitäs jos keskittyisit omaan hyvinvointiin ja jätät tuttusi asioiden miettimiset rauhaan.