Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yksityisistä perhepäivähoitajista?

Vierailija
26.03.2012 |

Kaipaan kaikenlaista tietoa ei-kunnallisista perhepäivähoitajista.

Hinta? Joustavuus? Luotettavuus? Mitä kautta haettu? MInkälainen sopimus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo kaikki riippuu aivan siitä hoitajasta. Jokainen hoitaja tekee siis vanhempien kanssa sopimuksen ja siihen kaikki ehdot.

Vierailija
2/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessa samanlaiset ehdot hoidon suhteen kuin kunnallisellakin phh:lla?

Osaatko sanoa, miten vanhempien maksettavaksi jäävä hinta suhteutuu kunnallisen päivähoidon hintaan? (Me maksettaisiin korkein ph-hinta.)

Miten toimitaan, jos phh on sairaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityinen pph on sairaana, lomalla tai vapaalla, te järjestätte lapsellenne hoitajan tai jäätte kotiin.

Tooooosi harvalla yksityisellä on järjestetty mitään varahoitoa.

Vierailija
4/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa siis itse päättää sen mitä veloittaa lapsesta.

Täällä saa kunnalta palvelurahan. Eli kun itse veloitan 560e/lapsi niin vanhemmat hakevat tuota palvelurahaa ja heille itselle jää maksettavaksi sama mitä maksaisi kunnallinen hoito (eli vanhempien tuloista riippuen).

Kaikkiallahan tuota palvelurahaa ei ole vaan sitten haetaan yksityisenhoidon tukea yms. Noihin en ole sen enemmin perehtynyt, koska täällä tosiaan tuo palveluraha käytössä.

Minulla ei ole varahoito (yleensä ei yksityisillä ole) joten jos olen sairas vanhemmat järjestävät itse hoidon. Onneksi meillä sairastellaan todella,todella harvoin.

Minulla tuohon hintaan kuuluu 9h hoitopäivä/perhe joten ei ole sitä 40h/viikko niinkuin kunallisella.JOs tarvitsee enemmän hoitoaikaa, niin sitten sovitaan jokin summa / alkava tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän