Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää joka kerta

Vierailija
26.03.2012 |

kun, oli kyse sitten esimerkiksi naisten reisistä, rinnoista tai pikkurilleistä, niin joku tulee sinne laukomaan "minulla on pieni pikkurilli, sitä paitsi miehet pitävät pienistä pikkurilleistä". Jos on aloitus siitä, että onkohan nämä rinnat nyt ihan ok kun kuppikoko on A, niin siitähän se väittely vasta syntyykin, kun pohditaan, pitävätkö miehet isoista vai pienistä rinnoista.

VOI JUMALAUTA. Eikö millään muulla ole väliä, kunhan MIEHET TYKKÄÄ? Mitä vitun väliä, tykkäävätkö ne miehet tummista vai vaaleista hiuksista, isoista vai pienistä tisseistä, smurffeista vai muumeista.

Minulla on pienet tissit, lihava takapuoli, ruma naama ja alunperin maantienharmaat hiukset. Olen oikeastaan erittäin perussuomalaisen näköinen taikinanaama. Niin, ja miehet ei tykkää. Pitääkö nyt viiltää ranteet auki? Olenko mä nyt epäonnistunut naisena, kun en hivele miesten silmiä?

- feministilehmä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä on että olet itse itseesi tyytyväinen. Nyhkyajan ukot kyttää vain teinitytsejä joten varttuneemmat naiset saavat olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla