Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua hävettää noi tosikot Moottori-lehti patjan alla -ketjussa!

Vierailija
26.03.2012 |

En tiedä provoaako ne provoa mut mulle oli alunperin selvä et toi juttu oli huumorilla kirjotettu. Tulee kauhea myötähäpeän tunne noista "tosikoista".

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä, mutta kieltämättä mietin, että millaista on elämä, jos ei ole lainkaan parodian tajua.

Se on jotenkin pelottavaa jopa. En tiennytkään että keskuudessamme elää tuollainen neanderthal-populaatio.

Valitettavasti mua ei naurattanut. Se on huonosti kirjoitettu ja ajateltu juttu, jossa mä en näe mitään hauskaa. Lähinnä se on surkea yritys olla hauska. Se yrittää olla parodia, mutta on liian huono naurattaakseen. Hyvään parodiaan tarvitaan enemmän.

Mä en ole tosikko, mutta kyllä mun hauskuuttamiseen tarvitaan enemmän kuin tuollainen räpöstys. Tuo on sellaista teko-teko -hauskaa. Hah, hah

jos on huonosti kirjoitettu aloitus? tai olisi sitten ihan kunnon vastaprovo, eikä haukkumista. eihän siinä ole mitään järkeä.

joka tapauksessa tuntuu, että suomesta löytyy kukkahattuja ja tosikkoja, jotka vetävät kaikesta herneen nenään. ikävää.

Vierailija
2/19 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ketjusta! :)

Mut ymmärrän niitäkin, jotka ei tykänneet. Ei siitä ole kauaa, kun mun mielestä mikään muu kuin itse keksimäni huumori ei ollut hauskaa. Mua aivan ärsytti kaikki sketsisarjatkin, kun ne oli liian kökköjä minulle, älykölle, joka on tavallaan tuollaisen hassun höpsöttelyn yläpuolella. Onneksi löysäsin vähän pipoa, elämä on niin paljon hauskempaa nykyään.

En muista, kuka tunnettu miesnäyttelijä sanoi, että hänen tavoitteensa elämässä on nauraa enemmän muiden vitseille ja vähemmän omilleen, mut se oli viisaasti sanottu. Siihen minäkin taidan pyrkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä provoaako ne provoa mut mulle oli alunperin selvä et toi juttu oli huumorilla kirjotettu. Tulee kauhea myötähäpeän tunne noista "tosikoista".

a) aidosti typeriä

b) ilonpilaajia henkeen ja vereen

c) molempia

d) alle 10-vuotiaita

Vierailija
4/19 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosissaan nuoria, yläkouluikäisiä. Kirjoitustyyli on sellainen, ja sen lisäksi heille tää av-palsta on selvästi ihan uusi tuttavuus, eikä heillä ole käsitystä siitä, että täällä alkaa olla jo vähän oma provokulttuuri, joka pitää tajuta.

Vierailija
5/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jo otsikosta päätellen selvä "vitsiprovo", joten en avannut sitä edes aikoihin. Kun avasin niin karahtti myötähäpeä kirjoittajan puolesta, jotenkin tosi kuiva kirjoitus..

Vierailija
6/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis hävetä muiden puolesta.

Munkin varmaan pitäis nyt hävetä sun puolesta.

Vierailija
7/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ketjun avausmäärästä päätellen sitä on linkitetty jonnekin muualle netissä.. nyt niitä aivottomuuksia kirjoittelee sellaiset jotka ei koskaan käy av:lla normaalisti - taitavat jotkut olla oikeasti tosissaan

en lue sitä enää, vitsi nauratti sen ekan sivun ajan

Vierailija
8/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä, mutta kieltämättä mietin, että millaista on elämä, jos ei ole lainkaan parodian tajua. En osaisi kommunikoida ollenkaan tuollaisten ihmisten kanssa.

Toisaalta: en sellaisia tunnekanaja iohmettelen sitäkin, että keitä he oikein ovat. Vannon, että joka ikinnen mun tuttuni osaa tuon ketjun huumorin lajin. Tai ainakin ymmärtää sen huumoriksi, vaikkei itseä naurattaisikaan.

Vierailija
9/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä, mutta kieltämättä mietin, että millaista on elämä, jos ei ole lainkaan parodian tajua.

Se on jotenkin pelottavaa jopa. En tiennytkään että keskuudessamme elää tuollainen neanderthal-populaatio.

Vierailija
10/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mua ei naurattanut. Se on huonosti kirjoitettu ja ajateltu juttu, jossa mä en näe mitään hauskaa. Lähinnä se on surkea yritys olla hauska. Se yrittää olla parodia, mutta on liian huono naurattaakseen. Hyvään parodiaan tarvitaan enemmän.

Mä en ole tosikko, mutta kyllä mun hauskuuttamiseen tarvitaan enemmän kuin tuollainen räpöstys. Tuo on sellaista teko-teko -hauskaa. Hah, hah

Vierailija
11/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti ei olekaan se aloitus, vaan siitä seuraava kommentointi ja keskinäinen hauskanpito aiheen ympärillä. Ja sitten nää megaälykääpiöt tosikot tulee huutamaan väliin että ammu ittes ämmä...

Vierailija
12/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tän ketjun ap ja muut.

Pösilöt :D

mutta pointti ei olekaan se aloitus, vaan siitä seuraava kommentointi ja keskinäinen hauskanpito aiheen ympärillä. Ja sitten nää megaälykääpiöt tosikot tulee huutamaan väliin että ammu ittes ämmä...

Vierailija
13/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. Ne on yhtä lailla provoja. Kuka täällä onkaan tosikko :D

provoilussa on? Ap kirjoittaa provon, josta kaikki näkee että se on provo. Teksti on aika huono ja mukahauska ha ha, mutta se saa silti paljon provoina kirjoitettuja hauskoja ja nokkelia vastauksia, joilla on edes jonkinlaista viihdearvoa. Mutta nämä vastaprovot ovat vain ja ainoastaan typeriä ja TYLSIÄ. Minkälaiset ihmiset viitsii harrastaa tuollaista paskaa?

Vierailija
14/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ihmiset viitsii harrastaa tuollaista paskaa?

varsinaiset typerykset.

Vierailija
15/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n mittakaavassa tuo on kirjallisuuden helmi! Täällähän suurimmalla osalla on tarkoitus olla ilkeä ja vittumainen ja kirjoitustaito on alakoulun tasoa. Tuo sentään toi edes jotain piristystä tähän ja joillekin kenties hieman ylemmyydentunnetta. On sekin jotain!

Vierailija
16/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitapas linkki sun kirjoittamaan hauskaan juttuun, niin nähdään millainen hauskan jutun PITÄISI olla.

Vierailija
17/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitapas linkki sun kirjoittamaan hauskaan juttuun, niin nähdään millainen hauskan jutun PITÄISI olla.

Veit jalat suustani (hahahaha = vitsi!!), kun sanoit, että oli mukahauska kirjoitus. Surkea yritys tosiaan.

Täällä on tosi paljon hauskempiakin provoja, kuten vaikka mikro mukaan laivalle jne..

Vierailija
18/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli oikein viihdyttävä, kuten esimerkiksi "mieheni tippui sohvalta" -ketjukin. Ei noilla ketjuilla haeta mitään kirjallisuuden nobelia, vaan vuorovaikutusta toisten kanssa. Samalla tavalla kuin esimerkiksi kahvipöydässä kerrotuilla jutuilla.

Vierailija
19/19 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea jonkun tosi hauskan jutun, ois kahvitauko aikaa. Pistäkääpä te, jotka osaatte tehdä parempia provoja kuin nää av-palstan vakiot, näppis sauhuamaan, niin saan jotain joka viihdyisttäis!