Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa tilanteessa niitä clomeja määrätään?

Vierailija
26.03.2012 |

Täällä puhutaan usein clomeista ja clomivauvoista. Mitä ne clomit oikein ovat? Millaisessa tilanteessa niitä määrätään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko niistä mitään hyötyä?

Vierailija
2/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin jos kärsit lapsettomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen ei ovuloi tai ovuloi satunnaisesti tai huonosti. Mutta myös, vaikka kaikki olisi täysin kunnossa ja lapsettomuus selittämätöntä tai jopa jos miehellä huonot siittiöt. Itse en ole uskaltanut käyttää kaksosriskin vuoksi ja muutenkin kun oma hormonitoimintani normaalia, niin tuntuisi ikävältä sotkea sitä niillä.

Vierailija
4/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi kuukautiset kokonaan pois e-pillereiden lopettamisen jälkeen (100 päivää ilman menkkoja), ja ensin laitettiin terolutilla vuoto tulemaan, mutta kun sillä ei ovulaatio käynnistynyt, niin määrättiin clomeja. En tosin tullut niiden avulla raskaaksi, kun käytin vain kahden kierron ajan. Niillä oli kyllä se hyvä puoli, että hormonitoiminta käynnistyi uudelleen, ja myöhemmin tulin sitten luomusti raskaaksi.

Vierailija
5/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uteliaisuuteni heräsi myös, kun joku alkoi clomeista kyselemään. Tuttavapiirissä tiedän parikin clomikuurin syönyttä ja olen miettinyt, että onko niistä jotain haittavaikutuksia?

Vierailija
6/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että kiinnittyminen hankaloituu ja tietty hormoneilla voi olla monia muitakin yksilöllisiä haittoja

Vierailija
7/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin jos kärsit lapsettomuudesta.

Eikös tällä palstalla saa kysellä? Itse en ole kärsinyt lapsettomuudesta, mutta minusta olisi mielenkiintoista tietää miksi jotkut naiset joutuvat clomeja syömään. Nolompaa olisi pullauttaa joku sammakko suustaan tietämättömyyttään.

Vierailija
8/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ainakaan voinnissa ollut mitään eroa normaaliin noita syödessä. Tietysti muilla voi olla enempi oireita, kuten kaikkien hormonivalmisteiden kanssa menee. Se monikkoraskausriski niissä on, joten pitää aina ultrata alkuun, että annostus saadaan sopivaksi. Ilmeisesti ovat kuitenkin suht "kevyttä" hedelmällisyyshoitoa.

-nro 5

Vierailija
9/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan keksi väärinkäyttää clomeja

Vierailija
10/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko clomeilla hankkiutua tarkoituksella kaksosraskaaksi?

Vierailija
11/11 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin clomifenia et saatiin sopiva munarakkula, joka pystyy hedelmöittymään (takana 1,5 v yrittäminen tulla raskaaksi). Mulla on ollu tosi epäsäännölliset menkat. Heti ekasta kerrasta tulin raskaaksi ja sain kaksoset. En pitänyt mahdollista monikkoraskautta riskinä missään vaiheessa, päinvastoin rikkautena.