Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

´kaveri meinasi lanketa hurmuriin

Vierailija
26.03.2012 |

ystäväni on muutaman vuoden seurustellut miehen kanssa, joka on varsin mukava. Osaa sanoa ne oikeat sanat, tehdä ne oikeat teot oikeassa paikassa.

Joku minua on mietityttänyt tässä miehessä, kaikesta positiivisuudesta huolimatta - enkä osaa oikein edes sanoa, mikä.

He ovat suunnitelleet häitä jonkin aikaa ja nyt viikonloppuna ystäväni soitti ja kysyi, voitaisiinko istua iltaa niinkuin joskus hyvinä aikoina. Ok, mies ja lapset anoppilaan ja ystävä meille. Eilen illalla kokkasimme ja paransimme maailmaa kuten niin monesti opiskeluaikoina.

Ystäväni on melko varakas, menetti vanhempansa opiskeluaikoina ja sai suurehkon perinnön. Perintö (kiinteistöjä, sijoituksia jne) kasvaa korkoa, ystäväni on elättänyt itse itsensä.

Nyt ennen häitä oli ottanut avioehdon puheeksi: mies oli suuttunut, raivonnut ja ollut loukkaantunut - ystäväni ei usko suhteeseen, ei rakasta, ei luota jne. Jossain vaiheessa oli sanonut, että enhän mä saisi sitten mitään jos erotaan..

Miehen ei pitäisi tietää sen tarkemmin ystäväni omaisuudesta. Vai tietääkö? Mistä kommentti "enhän mä saisi sitten mitään jos erotaan"?

Olemmeko vainoharhaisia ystäväni kanssa kun mietimme, tietääkö mies kuitenkin ystäväni omaisuudesta ja onko hän lopulta enemmän rahan perään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi