Mitä teidän 1,5v osaa?
Meidän osaa vasta muutmia sanoja: äiti, auto, oho... Puhuu silti koko ajan omaa kieltänsä
Sit osaa syödä itse lusikalla ja juoda ihan tavalllisesta mukista.
osaa juosta, kävellä varpailla...
mitäs muuta...siinä kai tärkeimmät :D
Kommentit (5)
Meillä osaa aika paljon sanoja, matkii lähes kaiken mitä sanoo, ei kuitenkaan lauseita. Ei suostu potalle. On kävellyt vasta pari kuukautta, se sujuu, mutta ei todellakaan juokse tmv. On temperamenttinen, osaa ainakin kiukutella :)
On syönyt itse jo pitkään ja juo itse lasista tai mukista, tanssii, juoksee ja tekee duploista pikku rakennelmia, osaa myös tehdä nuppipalapelejä, kova kiipeämään, ja osaa mennä itse raput ylös ja alas. Osaa vain kymmenisen sanaa, mutta puhuu omaa kieltään paljon. Ehkä kieli jäänyt vähän motoristen taitojen jalkoihin.
On syönyt itse jo pitkään ja juo itse lasista tai mukista, tanssii, juoksee ja tekee duploista pikku rakennelmia, osaa myös tehdä nuppipalapelejä, kova kiipeämään, ja osaa mennä itse raput ylös ja alas. Osaa vain kymmenisen sanaa, mutta puhuu omaa kieltään paljon. Ehkä kieli jäänyt vähän motoristen taitojen jalkoihin.
Lisään vielä että osaa tehdä tarpeet pottaan.:)
kuulostaa niin tutulta1 Mulla jäi tosta listasta tosiaan pois kiipeily, tanssiminen ja rappujen meno ylös ja alas. Ja meillä kans jäänyt varmaan kieli vähän motoristen taitojen jalkoihin. Mut ehtiihän sitä :)
ap
puhuu jo lauseita.. opettelee itse syömistä, juo mukista. juoksee, laulaa ja muistaa laulujen sanojakin :)