Mieheni on tällainen, mikä mättää?
-ei katso silmiin ikinä
-ei näytä mitään tunteita minua tai lapsia kohtaan
-toimii robottimaisesti, on aktiivinen aina menossa ja mikä tahansa meneminen ja tekeminen inspiroi häntä - haluaa toimia koko ajan
En jaksa enää, tuntuu kuin miehen sisällä ei olisi mitään ihmistä, vaan on kuin kone, pelkät kuoret.
Erottiin hetkeksi, mutta mies tekstaili kuinka ikävöi ja rakasti muka, mutta kun otin takaisin, ei puhunut mitään tällaista vaan piti itsestäänselvyytenä minua.
Apua, mitä oikein teen? Jätänkö vaan, koska olen itse erittäin tunteellinen, puheliaskin ja ihan normaalijärkinen ihminen.
Kommentit (5)
mutta herää eloon kun on juonut pari lasia viiniä - auttaako tuollainen teillä yhtään? :)
se, ettei katso silmiin, kertoo aina häpeästä. Ja häpeähän on sitä, että tuntee olevansa huono. Alitajuisesti, jos ei tietoisesti.
Ja se, että hän on aktiivinen kertoo siitä, että todenäköisesti hänen paha olonsa lisääntyy, kun hän pysähtyy. Kun pysyy liikkeessä, ei tarvitse ajatella ahdistusta.
Läheisriippuvainen ihminen ei näytä tunteita, koska hänet on jo lapsuudessa teilattu, kun on näyttänyt tunteita. Läheisriippuvaiseksi tulee kodissa, jossa on ilmiö, josta ei ole saanut puhua, kuten alkoholismia tai mielenterveysongelmia.
Jos tämä kaikki pitää paikkansa, niin hän tarvitsee vain terapiaa. Mutta jos hänellä ei ole sairaudentuntoa, niin ei hän halua sellaista.
En ole ikinä törmännyt moiseen ihmiseen.
En usko että se on häpeää, vaan jonkinlainen ominaisuus
ap.