Tero, mikset sä koskaan vastaa tai kommentoi mihinkään vastauksiin?
keskustelu on aika yksipuolista kun sä vain heittelet kyssäreitä.
Kommentit (13)
mulla on ikävä sua. Ryhtyisitkö mun salarakkaaks?
No en :DDD
Mut taas huomataan, et kyllä mä kommentoin.
Tero
Sanottiinko sua koskaan lapsena terottimeksi?
tapaus tässä joukossa, kukapa ei voisi olla rakastamatta henkilöä, joka laittaa ihan tahallaan pilkut väärään paikkaan ;)
Tero
Sanottiinko sua koskaan lapsena terottimeksi?
nykyään. Mä olen silleen vähän vaivautunut juhlissa, varsinkin omissani.
Ei sanottu terottimeksi
Tero
Koska täällä on useita Teroja..
ei ne muut oo THE TEROJA! Kylhän se nyt pitäis tietää;)
Kyllä Tero on ainakin minun kommenttiini kommentoinut. Oli kanssa sitä mieltä, että Roman Schatz oli ihan ok, ja hyvänä pointtina, että rehellinen itselleen. Arvostin Teron kommenttia. Meinasin lisäkommentoidakin, mutta kun huomasin asian, niin ketju oli jo käytännössä kuollut (etukannen siunaus/kirous).
muuallakin välillä, lisäksi pyrin välttämään jankkaamista.
Ja onhan siinä selainenkin näkökohta, että siten vaikutan sopivan ylimieliseltä ja sellaiselta, joka ei takerru pikkuseikkoihin, selkeä imagonäkökohta siis.
Tero
*virtual beast*
Kyllä Tero on ainakin minun kommenttiini kommentoinut. Oli kanssa sitä mieltä, että Roman Schatz oli ihan ok, ja hyvänä pointtina, että rehellinen itselleen. Arvostin Teron kommenttia. Meinasin lisäkommentoidakin, mutta kun huomasin asian, niin ketju oli jo käytännössä kuollut (etukannen siunaus/kirous).
Se on niiiiin täynnä itseään, ettei muiden mielipiteet mahdu sen tajuntaan.
nyt laski Teron pisteet mulla :(
Se on niiiiin täynnä itseään, ettei muiden mielipiteet mahdu sen tajuntaan.
nyt laski Teron pisteet mulla :(
jios malttaisitte seurata Romania, niin sillä on lähes aina pilke silmäkulmassaan. Ja tietty halu hieman nostattaa älämölöä.
Fiksu mies se on, eikä varsinkaan halua pahaa kenellekään.
Tero
Fiksu mies se on, eikä varsinkaan halua pahaa kenellekään. Tero
olla sellainen n. 30-35 v.?? Kyllä mä Terolle kahvit tarjoisin tai tuopinkin, olis kiva tavata livenä ;) Tosin, olen itse hieman vanhempi, mut ei se nyt juttutuokion este olis :D
mulla on ikävä sua. Ryhtyisitkö mun salarakkaaks?