Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulet täyteläisemmiksi kotikonstein

Vierailija
24.03.2012 |

Kuulostaa vähän tyhmältä, mutta miten saisi huulet täyteläisemmän näköisiksi kotikonstein, ilman botoxia? Vai onko tuo ollenkaan mahdollista...

Mitään Johanna Tukias-huulia en lähde tavoitteleen, vaan vähän muodokkaimpia huulia. Kaikki neuvot tulee kyllä tarpeeseen =]

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.candylipz.com/

Hommaa tollane :'D Ei kokemusta, mutta mulla onkin Jolie-huulet omasta takaa :P

Vierailija
22/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki turvottavia huulituotteita. Tuntuvat ihan hemmetin pahalta, eikä edes turvota. Jumankeuta sitä tuskaa ei voi kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vain toteat itsellesi olevasi ihan tarpeeksi hyvä juuri tuollaisena.

24/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns kirjoitti:

Nii tee Kylie Jennerlip challenge nii sul tulee ainaki jokski aikaa paksummat huulet. Itekki kokeilin sitä ja se onnistuki hyvin.

Ja sit hiero hammasharjalla sun huulii nii niissä lähtee veri kiertää ja ne tulee jotenki täyteläisimmäks. Ite teen aina tolleen vaikka mulla onki aika botox huulet alunperinki xd

Botox-huulet? LOL

Niiinpä, lol. Mistä ihmiset on keksiny tän että botoxia tungetaan huuliin :D

Vierailija
25/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pumppausmenetelmät toimii - sen viisitoista minuuttia. SItten turvotus laksee itsestään. Toimintamekanismi on sama kuin mitä jotkut pumppailee esim sukuelimiään. Se imulla aikaan saatu veren ja kudosnesteiden pakkautuminen yhteen paikkaan on äärimäisen hetkellistä. Ei siis kannattavaa. Et ehdi edes ovesta lähteä kun huulet ovat palautuneet ennalleen. 

Ei nuo ammattilaisen laittamat filleriaineet niin paljoa maksa etteikö niitä voisi ostaa. n. 300e ylöspäin, filleristä ja ihmisen omasta anatomiasta riippuen kestävät 6-12kk. 

Vierailija
26/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulojen pistäminen huulien läpi turvottaa pitkään ja paljon. Pituussuunnasta puhtaaseen huuleen puhtaalla neulalla tökit ihan läpi pari kertaa, niin varmasti turvottaa pari päivää. 

Vierailija
27/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulojen pistäminen huulien läpi turvottaa pitkään ja paljon. Pituussuunnasta puhtaaseen huuleen puhtaalla neulalla tökit ihan läpi pari kertaa, niin varmasti turvottaa pari päivää. 

Eli dermaroller.

Vierailija
28/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli dermaroller.

Dermaroller tekee mikroskooppisen pieniä pistoja aivan ihon pintaan. Tarkoitin neulalla käytännössä huulen keskiosan lävistämistä. 

29/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitä silikoonia, uretaania tai muuta rakennuseristettä huuliisi, kannattaa käydä kooraudassa kysymässä.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
30/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen lukollinen pikku lipasto jonka sisällä on sellainen pieni laatikko. Teen välillä niin, että otan parasetamolia n. tunti- 1,5h ennen ja sitten painan huulen laatikon väliin. En siis mitenkään runno vaan melko kevyesti painan huulta. Noin 2-3 päivää kestää lievä turvotus (lue ihan sopiva) ja huuli on hiukan arka viikon päivät ja silloin en ole tuota tehnyt, varmaan vois saada paksumman, mut vaatisi ainakin enemmän lääkettä, sen verran kuitenkin toi tuntuu.

Tuolla konstilla saan siis vaan ylähuulen tehtyä, mutta onneks mulla on aika iso alahuuli luonnostaan.

Vierailija
31/34 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen lukollinen pikku lipasto jonka sisällä on sellainen pieni laatikko. Teen välillä niin, että otan parasetamolia n. tunti- 1,5h ennen ja sitten painan huulen laatikon väliin. En siis mitenkään runno vaan melko kevyesti painan huulta. Noin 2-3 päivää kestää lievä turvotus (lue ihan sopiva) ja huuli on hiukan arka viikon päivät ja silloin en ole tuota tehnyt, varmaan vois saada paksumman, mut vaatisi ainakin enemmän lääkettä, sen verran kuitenkin toi tuntuu.

Tuolla konstilla saan siis vaan ylähuulen tehtyä, mutta onneks mulla on aika iso alahuuli luonnostaan.

WTF???

Vierailija
32/34 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huulirasvaa ja ime pullon korkkia noin 2min ni kyllä hyvä tulee

Vierailija
33/34 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero inkivääriä huuliin! Minulla aineski toiminut

Vierailija
34/34 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän tyhmältä, mutta miten saisi huulet täyteläisemmän näköisiksi kotikonstein, ilman botoxia? Vai onko tuo ollenkaan mahdollista...

Mitään Johanna Tukias-huulia en lähde tavoitteleen, vaan vähän muodokkaimpia huulia. Kaikki neuvot tulee kyllä tarpeeseen =]

Hankaa kanelitangolla. Monilla on toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän