Huulet täyteläisemmiksi kotikonstein
Kuulostaa vähän tyhmältä, mutta miten saisi huulet täyteläisemmän näköisiksi kotikonstein, ilman botoxia? Vai onko tuo ollenkaan mahdollista...
Mitään Johanna Tukias-huulia en lähde tavoitteleen, vaan vähän muodokkaimpia huulia. Kaikki neuvot tulee kyllä tarpeeseen =]
Kommentit (34)
en nyt ihan tajunnu sun viestiä, tykkään vaan kauniin täyteläisistä huulista.
Malli Rosie Huntington-Whiteleyllä on mun mielestä täydelliset huulet :)
En kyllä tiedä saako tota Suomesta.
Oon paria turvottavaa huulikiiltoa kokeillu, eikä mulla ole oikein toiminu. Kirvelee iha hiton paljon, ja ehkä viideksi minuutiksi saa vähä isommat huulet, jos suurennuslasilla katsoo
Tosi sensuellit! Ja maistuukin hyvältä.
Botoxilla ei boostata huulia vaan silotellaan ryppyjä.
yhdessä stailaus ohjelmassa kun malleille laitettiin pieneksi rullaksi käärittyä paperia olikohan wp paperia niin ylähuulen alle..ei kyllä varmaan voi kauheen kauan pitää..:D
Osta ebaysta joku halpis ultraäänilaite ja imeytä sillä hyaluronihappogeeliä huuliin. Toimii ainakin väliaikaisesti.
Itselläni on toiminut, että laitan ennen suihkuun menoa paksun kerroksen huulirasvaa ja käyn lämpimässä suihkussa. Lämmin kosteus imeyttää rasvan huuliin ja huulista tulee isommat
No siis kannattaa hieroo huulii hammasharjalla jolloin veri lähtee kiertämään ja huulet turpoo. Ja sitte päälle laitat reilusti piparminttu/eucalypthus huulirasvaa ni kimmoisuus kestää :)
Tee kylie jenner lip haaste.Toimii!!!
Nii tee Kylie Jennerlip challenge nii sul tulee ainaki jokski aikaa paksummat huulet. Itekki kokeilin sitä ja se onnistuki hyvin.
Ja sit hiero hammasharjalla sun huulii nii niissä lähtee veri kiertää ja ne tulee jotenki täyteläisimmäks. Ite teen aina tolleen vaikka mulla onki aika botox huulet alunperinki xd
Hymyilemällä huulet näyttävät hyvältä.
Ns kirjoitti:
Nii tee Kylie Jennerlip challenge nii sul tulee ainaki jokski aikaa paksummat huulet. Itekki kokeilin sitä ja se onnistuki hyvin.
Ja sit hiero hammasharjalla sun huulii nii niissä lähtee veri kiertää ja ne tulee jotenki täyteläisimmäks. Ite teen aina tolleen vaikka mulla onki aika botox huulet alunperinki xd
Botox-huulet? LOL
Nalkuta non-stoppina kunnes saat innin keskelle kelloa. Kyllä turpoo, jos ei jopa halkee.
Michael Monroe kasarilla sano, että pureskele huuliasi.
Miksi se on niin vaikeaa tyytyä siihen mitä on?