Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapseni täytti eilen 4vuotta taivaankodissa.

Vierailija
24.03.2012 |

Kuoli 3,5v sitten kätkytkuolemaan. Ikävä on kova mutta en saanut edes haudalle mentyä. Ahdistaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on sinun sydämessäsi, samoin lapsesi, ei se haudalle meno mitään tee toiseksi.

Otan osaa suruusi, en osaa edes kuvitella niin suurta ikävää ja kaipuuta.

Vierailija
2/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni suureen suruusi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siellä hyvä olla.

Mun lapsi selvisi vaikeasta syntymästään mutta elelee nyt vaikeasti vammaisena. Hän on nyt 5-vuotias oma erityiseni

Vierailija
4/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaa siksikin erityisesti kun oma lapseni vietti myös eilen ensimmäistä syntymäpäiväänsä...

Vierailija
5/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai potea huonoa omaa tuntoa. Mulla on kuollut niin omat vanhempani, siskoni, ainoa lapseni ja elämäni rakkaus, enkä ole kertaakaan käynyt yhdenkään haudalla. (okei vanhemmat ja lapsi haudattukin muistolehtoon, eli ei edes ole varsinaista hautaa). Mä muistelen heitä sellaisena kun eläessään olivat, muistelen arkitouhujen keskellä, merkkipäivinä tietysti vielä enemmän. En saa siitä hautakiven tuijotuksesta itselleni mitään muutakun pahan mielen ja muiston kuolleesta, en siitä henkilöstä.

Kätkytkuolema on ehkä siitä eri asia, että sitä lasta ei välttämättä osaa niin ajatella sielä arkitouhujen keskellä. Tai no, en tiedä miten selittäisin. Mutta mulla kuoli 9-vuotias, ja arkitouhuissa ajattelen mitä hän aina sanoi, miten suuttui, miten lauloi, ja sellaisia asioita, mitä ei tietenkään vauvana kuolleesta voi ajatella. 9-vuotiaana kuolleesta on helppo nyt muutaman vuoden jälkeen myös ajatella miten hän toimisi ja olisi nyt 12-vuotiaana. En sitten tiedä kumpi on helpompi tai vaikeampi, varmaan lapsen kuolema on aina yhtä kamalaa iästä riippumatta, tarkoitan vain, että en osaa eläytyä sun ajatuksiis kun itse ajattelen sellaisia asioita, mitä voi olla vaikea ajatella vauvanakuolleen kohdalla.

Merkkipäivät on aina pahoja. Mulla on edelleen huono omatunto siitä, etten rakkauteni eläessä ikinä muistanut hänen syntymäpäiväänsä, mutta nyt hänen kuoltuaan, kun haluaisin unohtaa, muistan sen aina.

Vierailija
6/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Jaksamista ja valoisaa kevättä sinulle.

Vierailija
7/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 3,5v sitten kätkytkuolemaan. Ikävä on kova mutta en saanut edes haudalle mentyä. Ahdistaa.

sehän on KUOLLUT!!

Vierailija
8/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on KUOLLUT!!

Ap:lle osanotot..

Vierailija
9/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuoli puolen vuoden iässä monista syistä johtuen. Hän täyttäisi 3 vuotta kesällä.

Pari vuotta sitten muutimme 200km päähän haudasta ja toisinaan poden huonoa omaatuntoa etten pääse haudalle niin usein. Ikävä kulkee aaltoina, välillä tulee itkuna voimakkaasti. Ja välillä menee tasaisemmin.

Jaksamista ap

Vierailija
10/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pyydä lapsesi näyttäytymään unessasi. Voi olla, että näet soman 4-vuotiaan...

Vierailija
11/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä synttäreiden viettämisestä kyllä sinänsä edes puhunut mutta kiva juttu kun jolain on otsaa tulla tälläiseenkin ketjuun vittuileen.

T:Ap

Vierailija
12/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä synttäreiden viettämisestä kyllä sinänsä edes puhunut mutta kiva juttu kun jolain on otsaa tulla tälläiseenkin ketjuun vittuileen.

T:Ap

Vierailija
13/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juurikaan kohdannut ihmisiä jotka aukovat päätään kun kyseessä on lapsen kuolema.

Vierailija
14/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aiemminkin täällä on voinut keskustella vakavasti tälläisestä asiasta en ole juurikaan kohdannut ihmisiä jotka aukovat päätään kun kyseessä on lapsen kuolema.

Vierailija
15/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuiseni täyttää kohta 3,5v, siellä taivaassa hänkin on.

Kyllä av:lla on ennenkin ollut asiallista keskustelua myös lapsen kuolemasta, mutta kai sitä jokaiseen ketjuun pitää jonkun tulla oksentamaan. Tämmöstä tää on.

Vierailija
16/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai potea huonoa omaa tuntoa. Mulla on kuollut niin omat vanhempani, siskoni, ainoa lapseni ja elämäni rakkaus, enkä ole kertaakaan käynyt yhdenkään haudalla. (okei vanhemmat ja lapsi haudattukin muistolehtoon, eli ei edes ole varsinaista hautaa). Mä muistelen heitä sellaisena kun eläessään olivat, muistelen arkitouhujen keskellä, merkkipäivinä tietysti vielä enemmän. En saa siitä hautakiven tuijotuksesta itselleni mitään muutakun pahan mielen ja muiston kuolleesta, en siitä henkilöstä.

Kätkytkuolema on ehkä siitä eri asia, että sitä lasta ei välttämättä osaa niin ajatella sielä arkitouhujen keskellä. Tai no, en tiedä miten selittäisin. Mutta mulla kuoli 9-vuotias, ja arkitouhuissa ajattelen mitä hän aina sanoi, miten suuttui, miten lauloi, ja sellaisia asioita, mitä ei tietenkään vauvana kuolleesta voi ajatella. 9-vuotiaana kuolleesta on helppo nyt muutaman vuoden jälkeen myös ajatella miten hän toimisi ja olisi nyt 12-vuotiaana. En sitten tiedä kumpi on helpompi tai vaikeampi, varmaan lapsen kuolema on aina yhtä kamalaa iästä riippumatta, tarkoitan vain, että en osaa eläytyä sun ajatuksiis kun itse ajattelen sellaisia asioita, mitä voi olla vaikea ajatella vauvanakuolleen kohdalla.

Merkkipäivät on aina pahoja. Mulla on edelleen huono omatunto siitä, etten rakkauteni eläessä ikinä muistanut hänen syntymäpäiväänsä, mutta nyt hänen kuoltuaan, kun haluaisin unohtaa, muistan sen aina.

on sinua kyllä koeteltu liikaa!! noin monta menetystä.. :(

Vierailija
17/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ja voimia jaksaa eteenpäin. Sun ikioma rakas pikkuinen on todellakin Taivaankodissa, hänellä ei ole mitään hätää. Meillä täälä maanpäällä se on vaikeaa. Mun rakas pikkuveli kuoli pian 4v. sitten ja ikävä on raastava.

Siunausta sinulle ja kaikkea hyvää.

Vierailija
18/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taivaassa hänkin.

haudalla tulee käytyä todella harvoin, ajatuksissa päivittäin.

Vierailija
19/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä sairaita itsekkäitä, jotka lähjtisivät lapsensa mukana. Joka on väärin.

Vierailija
20/26 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä sairaita itsekkäitä, jotka lähjtisivät lapsensa mukana. Joka on väärin.

Mulla on kolme. Mitä se tekisi niille kahdelle jäljelle jäävälle, jos äiti tappaisi itsensä, kun jo sisarus on menetetty? Tai puolisolle?

Muutenkaan tuollainen suhtautuminen lapseen ei ole tervettä. Ei lapsen pidä olla vanhemman elämän tarkoitus, vaikka tärkeä osa sitä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi