oNko ihan normaalia että mies ei muista YHTÄÄN MITÄÄN? Hermo menee totaalisesti..
Tänään tapahtunutta: Olin juuri lähdössä lapsen kanssa uimaan kun ovikello soi,anoppi se siinä seisoi ja kysyi onko lapsi valmiina lähtöön?
Olin vaan että mitäh,onkohan multa mennyt jotain nyt ohi?
Kävi ilmi että anoppi oli sopinut mieheni kanssa vievänsä lapsen elokuviin ja sitten mummolaan yöksi.
Ainut vaan että mies unohti sitten minulle asiasta sanoa!
Näin käy AINA jos mies on jotain sopinut,aina saa perään soitella että mitäs olet taas sopinut jne.
Ja toinen asia,mies ei huomioi ympäristöään näköjään mitenkään.
Puhuin sille eilen tästä Svinhufvudin kotimuseosta jonka museovirasto päätti lakkauttaa,se nimittäin on mökkimatkamme varrella.
Ja ukko oli taas ihan pihalla eikä tiennyt mistä oikein puhun vaikka ajetaan sen paikan ohi joka kerta mökille mennessä..
Menee niin totaalisesti hermo nykyään lähes päivittäin!
Kommentit (9)
Olen myös patistanut miestä menemään kilpparikokeisiin mutta eipä mene..
Kohta en enää jaksa,on aika rankkaa hoitaa kaikki yksin pienintä asiaa myöten.Jos vaikka soitan että tuo maitoa,mies vaan tulee kotiin eikä tuo mitään vaikka olisi ollut kaupan kohdalla silloin kun soitin.
ap
Nimittäin, että hän ilmittais sulle nuo sopimukset tai sopis sinun kanssa. Ja samalla sano, että oot huolissas miehestäsi, mutta et saa häntä tutkimuksiin. Äideillä voi olla uskomaton vaikutus aikuiseenkin mieheen...
Mun ex oli ihan samanlainen. Lähti esim lasten kanssa ulos niin ettei lapsilla ollut kenkiä ollenkaan, koska unohti laittaa ne. Näitä esimerkkejä olis varmaan tuhansia. Siinä on yksi niistä syistä miksi se on eksä.
Se johtuu siitä ettei se alkujaan edes kuuntele mitä mä sanon! Pari kertaa viritin sille ansan ja räyhäsin kun se ei muistanut pari sekuntia sitten sanottua. Nyt kuuntelee jo.
Ei sitä jatkuvaa nalkutusta erkkikään jaksa 24/7.
Minusta ei todellakaan ole normaalia!
romuna viime aikoina. Ja on miehellä stressiä ja meillä kolme pientä lasta, joten kuormitusta on. Mutta kyllä se vaikeuttaa arkea, kun ei kans muista mitään. Just tänään hajoilin sitä, et selvis, ettei ookaan lähettänyt omalle porukalleen kutsuja lapsen synttäreille, jotka on HUOMENNA. Ja sanoin asiasta ainakin kolme kertaa. ARGH.
tuollainenhan vaikuttaa muistiin. Tai sitten joku sairaus puhkeamassa...
Omalla miehellä on kanssa tuollaista ja olen oikeasti huolissani. Hän ei aina muista edes niitä juttuja joita on itse minulle kertonut.