Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia myönnytyksiä joudut tekemään parisuhteessasi

Vierailija
24.03.2012 |

jotta se toimii?

Meillä mies juo kaljaa viikolla muutaman tölkin ja viikonloppuisin hiukan enemmän.Toivoisin ettei joisi mutta toisaalta ei se niin paljon häiritse että en hänen kanssaan olisi. Ja tuohan hän kaiken rahan taloon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee yleensä vasta kymmenen kieppeillä, pienessä kännissä, autolla tai mönkijällä metsän kautta. Tulee yhden tai kahden maissa.

Vierailija
2/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnytyksiä riittää..

-Maksan vuokran, sähkön, veden, netin, kännykkälaskut ja vuokran

-Siivoan, tiskaan ja pyykkään

Siedän miehen juomista, koska eihän se periaatteessa minulle kuulu, että hän juo.

Vuokran maksuun jne hän ei osallistu, koska hänellä on lapsi josta joutuu maksamaan elarit ja muita kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuulettaa päätään ja poistaa stressiään harrastamalla vanhojen autojen tuunausta ja korjausta. Vie aikaa ja rahaa mutta kyllähän jokaisella tulee olla joku mieleinen harrastus, varsinkin kun huolehtii koko perheemme toimeentulosta ja työkin on rankkaa.

Meillä parisuhteessa alkoholi ei ole ongelma, kummallakin ihan riittävän fiksu tapa suhtautua siihen ja käyttää sitä. Vaikka se oliskin olut keskellä viikkoa. Kummallakaan se ei haittaa työkykyä eikä kykyä huolehtia lähimmäisistään ja suoriutua työstä ja muista tarpeellisista asioista elämästä kuten kotihommat, lasten kanssa olo, remontit jne.

Vierailija
4/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa en haluaisi asua. Kauas sukulaisistani ja kavereistani. Ja ostimme rivitaloasunnon, kun mies välttämättä halusi oman pikku pihan ja grillin. Itse olisin mieluummin asunut kerrostalossa pienemmän lainan kanssa. Muuten ei ole tarvinnut tehdä erityisemmin myönnytyksiä, tämä asuinpaikkakunta on ainoa iso ja minulle vaikea asia.

Vierailija
5/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta

Vierailija
6/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse vastaat lähes kaikesta?

Vierailija
7/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodista ja lapsista on mulla kun mies tekee reissutyötä ja on puolet vuodesta pois kotoa.

Ja sen että ollaan ikuisessa rahapulassa koska mies saa aina typeriä ideoita johon rahansa tuhlaa.

Vierailija
8/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee yleensä vasta kymmenen kieppeillä, pienessä kännissä, autolla tai mönkijällä metsän kautta. Tulee yhden tai kahden maissa.

ajaa kännissä autolla?? :O

ja sinä annat? minä kutsuisin poliisit.

Vierailija
9/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnytyksiä riittää..

-Maksan vuokran, sähkön, veden, netin, kännykkälaskut ja vuokran

-Siivoan, tiskaan ja pyykkään

Siedän miehen juomista, koska eihän se periaatteessa minulle kuulu, että hän juo.

Vuokran maksuun jne hän ei osallistu, koska hänellä on lapsi josta joutuu maksamaan elarit ja muita kuluja.

Vierailija
10/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkiasunto (siellä en käy välttämättä edes viikottain).

Vierailija
11/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo viikolla pari kaljaa illassa, vkl enemmän. Mies on työtön (tämä on mulle henk.koht. kaikkein vaikein asia, mutta kerran ei ole alan töitä niin en jaksa aina tapella juuri tästä aiheesta). Saan seksiä paljon vähemmän kuin haluaisin, koska mies sanoo omaavansa heikon libidon.

Toisaalta mies on tehnyt enemmän kotitöitä, kuunnellut urputtamistani ja kuskannut minua autollaan, minulla kun ei ole omaa autoa (eikä hän suostu minulle autoaan lainaamaan). Mies on antanut paljon sanomisiani ja tekemisiäni.

Vierailija
12/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa kännissä autolla?? :O

ja sinä annat? minä kutsuisin poliisit.

Vierailija
13/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kyläilyn jälkeen vannon ettei enää ikinä, mutta mieheni toivoo, että kyläilemme hänen sukulaisillaan perheenä: Kunnioitan hänen toivettaan.

Vierailija
14/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnalla missä en haluaisi ja ok-talossa, jota en myöskään haluaisi.

Vierailija
15/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa nukkua myöhään ja joudun tyydyttämään itse seksuaaliset tarpeeni. Toivottavasti jälkimmäisestä ei muodostu pysyvä olotila.

Vierailija
16/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus töitä vuorokauden ympäri, aika usein sunnuntaisin ja lomailee vuoden aikana vain pari viikkoa kesällä ja vähän alle viikon jouluna. Hänellä on myös opettajan pätevyys, mutta hän sanoo, ettei voisi opettajana tehdä niin monipuolisia juttuja kuin nyt ja hän haaveilee myös vaurastumisesta (minusta aika epärealistista).

Toiseksi hän keräilee kaikenlaista ja itse taas mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän roinaa kaipaan ympärilleni. Haluaisin elää yksinkertaisemmin, mieheni materian kaipuu rasittaa.

Vierailija
17/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut muuttamaan paikkakunnalle, jossa en haluaisi asua.

Asumme omakotitalossa, jossa en haluaisi asua.

Vierailija
18/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia kompromisseja, mutten koe niitä muuta kuin tavalliseksi perhe-elämäksi. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, varmasti vanhetaankin yhdessä, kun ollaan tyytyväisiä kummatkin tähän meidän yhteiselomme. mulla on kiva mies, ja kerron sen hänelle usein. En ikinä vaihda!

Vierailija
19/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan rakkautta, turvaa ja lapsellani on hyvä isä.

AP

Vierailija
20/35 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle paikkakunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan