Lue keskustelun säännöt.
Tuli mieleen tuosta korkokenkäketjusta...
24.03.2012 |
aika moni kertoo, ettei osaa kävellä korkeakorkoisilla kengillä. Käytättekö arkena ja juhlissa aina korottomia kenkiä?
Itse en osannut vielä teininä kävellä korkkareilla, mutta harjoitus teki mestarin - eihän se vaikeaa loppupeleissä ole :)
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syy: olen niin pitkä, että korkkarit jalassa mieheni jää lyhyemmäksi. Myös varpaisiin alkaa sattua jos joutuu käyttämään liian pitkään, sekä pohjelihakset lyhentyvät jo lyhyenkin hetken jälkeen, tosin ei silloin pysyvästi. Paljaat jalat parhaat kesäjuhlakengät, mutta vain niissä juhlissa missä kaikki jo tietävät tämän hippiyteni, muissa salaa pöydän alla ilman kenkiä :D
Nyt hoitovapaalla lasten kanssa tulee käveltyä paljon loskassa ja hiekkaisissa puistoissa, korkeakorkoisissa kengissä se olisi hankalaa ja vaunuja työntäessä voisi olla vaarallistakin, jos liukkaassa alamäessä askel ei ole pitävä. Töissä taas joudun kävelemään paljon ja juoksemaankin ajoittain, korkokengissä se olisi vaikeaa. Juhlat ovat ainoa tilaisuus, joissa laitan korot, mutta en osaa oikein niillä kävellä, kun tulee käytettyä niin harvoin, pari kertaa vuodessa. Siksi käytän matalahkoja korkoja tai kiilakorkoja. Olen myöskin 180-senttinen ja huiman korkeilla koroilla erottuisin väkijoukosta vähän turhankin paljon.