Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen tuosta korkokenkäketjusta...

Vierailija
24.03.2012 |

aika moni kertoo, ettei osaa kävellä korkeakorkoisilla kengillä. Käytättekö arkena ja juhlissa aina korottomia kenkiä?

Itse en osannut vielä teininä kävellä korkkareilla, mutta harjoitus teki mestarin - eihän se vaikeaa loppupeleissä ole :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös rupee jalkoja särkemään. eli ei taida edes harjoittelu auttaa. pystyn käyttämään pikkusella korolla,mutta jos menee ns.maagisen rajan yli rupeaa särkemään.

Vierailija
2/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käyttää ihan arkikäytössä jotain tuollaisia 6-10ck korkoja, näin talvisaikaan saappaita. Baariin tai juhliin lähtiessä laitan yleensä vielä korkeammat korot. Aika monissa kengissäni on 13-14cm korot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös rupee jalkoja särkemään. eli ei taida edes harjoittelu auttaa. pystyn käyttämään pikkusella korolla,mutta jos menee ns.maagisen rajan yli rupeaa särkemään.

venakot käyttää niitä päivittäin. Jos käytät vaan pikkujouluissa, niin ihmekö että sattuu kun et osaa oikein niillä kävellä.

Vierailija
4/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun kengät ovat kyllä matalia vs sen ketjun korot :)

Vierailija
5/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en pysty.

Vierailija
6/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käyttää ihan arkikäytössä jotain tuollaisia 6-10ck korkoja, näin talvisaikaan saappaita. Baariin tai juhliin lähtiessä laitan yleensä vielä korkeammat korot. Aika monissa kengissäni on 13-14cm korot.

Itse asiassa en omista kuin yhdet ns. lättäpohjaiset kengät (lenkkarit) ja niitä käytän vain kun mennään esim. luontopolulle. Eli yleensä minulla näkee leikkipuistossakin korkkarit =)

Muistelisin, että matalimmat korot ovat 8cm ja korkeimmat reilu 13cm.

Vierailija
8/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

venakot käyttää niitä päivittäin. Jos käytät vaan pikkujouluissa, niin ihmekö että sattuu kun et osaa oikein niillä kävellä.

mulla on talvikengissä korkoa,ja olen käyttänyt puol vuotta niitä,ja siltikin särkee.

Vierailija
9/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän edes pientä korkoa, mutta korkeita en osaa käyttää, vaikka olen varma, että mun koivet näyttäis niissä vielä paremmilta :)

Vierailija
10/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä pystyny käyttämään korkkareita, joskus nuorena niitä oli pakko vaan tunkee jalkaan ja se tuska on aivan mieletön. nykyään en edes yritä olkoot vaikka mitkä pippalot, onneksi on noita kaiken maailman balleriina kenkiä joilla voi sit olla juhlissa. oishan ne ihania ja naisellisia mut ku ei pysty niin ei pysty... mä en pysty pitämään mitään muuta ku aivat lättäpohjaisia kenkiä ihan sama vaikka sitä korkoa olisi sentti niin silti sattuu

Vierailija
11/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa niillä kunnolla kävellä, enkä pidä siitä miltä ne tuntuvat jaloissa. Juhlissa käytän korkkareita, sillä ovat kauniit ja juhlavat. Eikä juhlatilaisuuksissa käveleskellä ympäriinsä, joten sen muutaman tunnin voi mukavuuden kustannuksella kärsiä.

Vierailija
12/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä pystyny käyttämään korkkareita, joskus nuorena niitä oli pakko vaan tunkee jalkaan ja se tuska on aivan mieletön. nykyään en edes yritä olkoot vaikka mitkä pippalot, onneksi on noita kaiken maailman balleriina kenkiä joilla voi sit olla juhlissa. oishan ne ihania ja naisellisia mut ku ei pysty niin ei pysty... mä en pysty pitämään mitään muuta ku aivat lättäpohjaisia kenkiä ihan sama vaikka sitä korkoa olisi sentti niin silti sattuu

ai joku muukin kärsii tosta särystä! no en "onneksi" ole ainoa..

Vierailija
13/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki pitäisi vähän harjoitella kun en ole vähään aikaan kävellyt, mutta mukavuus ennen kaikkea

Minua kiinnostaisi miksi joku käyttää päivittäin kenkiä jotka pilaa jalat.

Vierailija
14/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se käveleminen musta mitenkään hankalaa ole. Autolla ajaminen sen sijaan on, tai pikemminkin mulla on kamala fobia siitä, että korko jotenkin juuttuu polkimen alle tai mattoon kiinni ajaessa ja tulee onnettomuus kun en pääse jarruttamaan tms. En siis oikein uskalla pitää korkoja ajaessa, ja olenkin aina ihmetellyt,eikö se häiritse ketään muuta naista?

Vierailija
15/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se käveleminen musta mitenkään hankalaa ole. Autolla ajaminen sen sijaan on, tai pikemminkin mulla on kamala fobia siitä, että korko jotenkin juuttuu polkimen alle tai mattoon kiinni ajaessa ja tulee onnettomuus kun en pääse jarruttamaan tms. En siis oikein uskalla pitää korkoja ajaessa, ja olenkin aina ihmetellyt,eikö se häiritse ketään muuta naista?

Mä käytän korkeita korkoja aina, mitä nyt töissä en oikein voi. Autolla ajan ihan normaalisti myös korkokengillä. Ainoa homma siinä on se, että se autolla ajaminen pilaa ne korot, muuten ei ole mitään eroa sillä ajaako korkokengillä tai lättäpohjilla.

Vierailija
16/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korko on 3cm-8cm. Ne toisen ketjun kengät olivat ihan liian korkeakorkoiset mulle, enkä osaisi niillä kävellä.

Vierailija
18/23 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin noin vois käydä ja tuolla tavalla pilaa ne kauniit kengätkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi