Rakelilta hävisi kilot mutta juonteet ja vaot tulivat naamaan :(
Pulleana oli NAAMASTA paljon kauniimpi kuin nyt.
Kommentit (42)
1 lepopäivä viikossa (jos viitsi pitää)
esim. yksi päivä bodypump
body compact
jokumuu body juttu (en muista kun lehti ei ole nyt tässä)
jooga
Eli neljä ohjattua tuntia peräkkäin kuutena päivänä viikossa. Lisäksi kävelyä ja muuta liikuntaa näiden lisäksi. Eli n. 35 tuntia liikuntaa viikossa.
Minä harrastan urheilua aktiivisesti ja kilpailen välillä parissa lajissa ja en todellakaan harrasta liikuntaa 35 tuntia viikkoon.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ennen kesää on ylikunnossa ja on saanut rytmihäiriöitä ja flimmereitä ja on rasitusvammoja. Ja sen tuloksena lihoo takaisin kaikki kilonsa. Lisäksi pääsee syömään beetasalpaajia yms. Rajusta ylikunnosta ei palaudu välttämättä koko loppuelämän aikana ja näin ollen ei voi enää ikinä sykettä nostattavaa liikuntaa harrastaa jos sekoittaa kunnolla hermoston ja hormonaalisen toiminnan.
Ihan sekopäätouhua ja amatöörimaista löperrystä. Toivottavasti kukaan ei ota mallia tuollaisesta.
Mutta jos puhutaan MeNaisten jutusta, niin itse tuli mieleen että vähän överiksi mennyt hänellä tuo liikuntainto. Mun mielestä ei kuulostanut terveeltä, vaan lähinnä pakkomielteiseltä. Yksi lepopäivä viikossa, jollei sitten siihen ole sattunut jokin ihana liikuntapäivä jolloin vedetään täysillä... huh joo.
Enkä ole kade, itsekin laihtunut 12 kg vuoden aikana ja liikunta osana elämää - mutta silleen terveellä tavalla.
Kaikki eivät pidä suorituksena sitä, että liikkuvat aktiivisesti pari tuntia. Joillekin se on osa elämää. En tiedä onko se sairasta, enpä usko. Paremminkin sairasta on nykyihmisten tapa elää istuma-asennossa ja vain vaivoin vääntää itsensä välillä jaloilleen.
Kaikki eivät pidä suorituksena sitä, että liikkuvat aktiivisesti pari tuntia. Joillekin se on osa elämää. En tiedä onko se sairasta, enpä usko. Paremminkin sairasta on nykyihmisten tapa elää istuma-asennossa ja vain vaivoin vääntää itsensä välillä jaloilleen.